TojaTomek Napisano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2016 Witam, posiadam rower Kross Big Black 9.2 od 3 miesięcy i zacząłem zbierać pieniądze na jakiś upgrade. Rower prezentuje się tak: Kolory czarny / biały / niebieskiRozmiar ramy M16;M18"M19"Widelec Blaze RL RSTIlość biegów 27Przerzutka przód FD-M370 Altus ShimanoPrzerzutka tył RD-M4000 Alivio ShimanoHamulec przód V-brake 836AL TEKTROHamulec tył V-brake 836AL TEKTRODźwignie hamulca ML570 TEKTROManetki SL-M370 Altus ShimanoKorby FC-M371 Acera Shimano 44/32/22x170Suport BB10-XCT SR SUNTOURŁańcuch CN-HG53 ShimanoKaseta / Wolnobieg CS-HG300-9, ShimanoPiasta przód JY751DSE JoyTechPiasta tył FH802DSE JoyTechOpony 54-622 SRI-96 DSIObręcze 622x19 Al.OBV2 KrossKierownica MTB-110PP steel HL CorpWspornik kierownicy AS-601 al..KalloyWspornik siodła SP-242 al..KalloyStery FP-H835BSiodło Seta M1Chwyty DIAMOND DD25B Herrmans Plus ostatnio wymieniłem klocki hamulcowe na Kellys Controlstop V-01. Prosił bym o jakieś propozycję co bym mógł wymienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin9 Napisano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2016 Co ci nie pasuje w tym rowerze? Napęd w dobrym stanie? Opony w dobrym stanie? Jaki masz budżet? Ja bym zmienił uginacz na amortyzator ale niestety wiąże się to z wymianą koła/piasty i hamulca przedniego. Niestety dobre amortyzatory nie są już produkowane z pivotami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TojaTomek Napisano 18 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2016 Budżet to ok 500zł. Napęd jest praktycznie w stanie idealnym, ma niecały 1 tyś km, w 70% to był asfalt. Opony są też prawie idealne, ale nie przypadły mi do gustu. na piasku suchym, czy mokrym jeszcze się trzymają, na asfalcie suchym też, ale jak asfalt jest minimalnie wilgotny to rzuca ja na lodzie dlatego tutaj myślałem nad jakąś zmianą. A co do uginaczy to ciężka sprawa bo budżet mały, a potrzebne by były 2 koła lub piasty z mocowaniami pod tarcze (bo jak bym wymieniał to tył i przód od razu), jakieś tarcze + hamulce i sam amorek. A to już za dużo pieniędzy, przynajmniej jak na razie Generalnie mi nie pasuje tylko ten amorek przeszkadzały mi hamulce, ale jak wymieniłem klocki to jest fajnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Budensyn Napisano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2016 Jak chcesz upgrade tego roweru, to wiedz jedno - to się nie opłaca. Co innego wymiana zużytych części na te z wyższej półki. W tym przypadku to ma sens, w innym nie warto. Sama wymiana uginacza na amortyzator + nowe koło + tarcza + przyzwoity mechaniczny hamulec tarczowy, to wydatek rzędu 1450 zł. Przy tym rozmiarze kół, który masz, możesz także pomyśleć o wymianie widelca na sztywny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TojaTomek Napisano 20 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2016 Nie no sztywny odpada, to jest jednak rower mtb. Myślałem, żeby na razie zrobić to bez hamulców, a potem dokupić, ale tylko z tylnym hamulcem to też bez sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.