Skocz do zawartości

TojaTomek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam rower Kross Big Black 9.2 od 3 miesięcy i zacząłem zbierać pieniądze na jakiś upgrade. Rower prezentuje się tak: 

Kolory czarny / biały / niebieski
Rozmiar ramy M16;M18"M19"
Widelec Blaze RL RST
Ilość biegów 27
Przerzutka przód FD-M370 Altus Shimano
Przerzutka tył RD-M4000 Alivio Shimano
Hamulec przód V-brake 836AL TEKTRO
Hamulec tył V-brake 836AL TEKTRO
Dźwignie hamulca ML570 TEKTRO
Manetki SL-M370 Altus Shimano
Korby FC-M371 Acera Shimano 44/32/22x170
Suport BB10-XCT SR SUNTOUR
Łańcuch CN-HG53 Shimano
Kaseta / Wolnobieg CS-HG300-9, Shimano
Piasta przód JY751DSE JoyTech
Piasta tył FH802DSE JoyTech
Opony 54-622 SRI-96 DSI
Obręcze 622x19 Al.OBV2 Kross
Kierownica MTB-110PP steel HL Corp
Wspornik kierownicy AS-601 al..Kalloy
Wspornik siodła SP-242 al..Kalloy
Stery FP-H835B
Siodło Seta M1
Chwyty DIAMOND DD25B Herrmans

 

Plus ostatnio wymieniłem klocki hamulcowe na Kellys Controlstop V-01. Prosił bym o jakieś propozycję co bym mógł wymienić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ci nie pasuje w tym rowerze?

Napęd w dobrym stanie?

Opony w dobrym stanie?

 

Jaki masz budżet? 

 

Ja bym zmienił uginacz na amortyzator ale niestety wiąże się to z wymianą koła/piasty i hamulca przedniego. Niestety dobre amortyzatory nie są już produkowane z pivotami 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Budżet to ok 500zł. Napęd jest praktycznie w stanie idealnym, ma niecały 1 tyś km, w 70% to był asfalt. Opony są też prawie idealne, ale nie przypadły mi do gustu. na piasku suchym, czy mokrym jeszcze się trzymają, na asfalcie suchym też, ale jak asfalt jest minimalnie wilgotny to rzuca ja na lodzie :P dlatego tutaj myślałem nad jakąś zmianą. A co do uginaczy :P to ciężka sprawa bo budżet mały, a potrzebne by były 2 koła lub piasty z mocowaniami pod tarcze (bo jak bym wymieniał to tył i przód od razu), jakieś tarcze + hamulce i sam amorek. A to już za dużo pieniędzy, przynajmniej jak na razie :(

Generalnie mi nie pasuje tylko ten amorek :P przeszkadzały mi hamulce, ale jak wymieniłem klocki to jest fajnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz upgrade tego roweru, to wiedz jedno - to się nie opłaca. Co innego wymiana zużytych części na te z wyższej półki. W tym przypadku to ma sens, w innym nie warto. Sama wymiana uginacza na amortyzator + nowe koło + tarcza + przyzwoity mechaniczny hamulec tarczowy, to wydatek rzędu 1450 zł. Przy tym rozmiarze kół, który masz, możesz także pomyśleć o wymianie widelca na sztywny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...