Neckol Napisano 18 Czerwca 2016 Napisano 18 Czerwca 2016 Witam. W mojej starej szosie rozleciał mi się wolnobieg do maillarda helicoamtica, a próba naprawy niestety zawiodła, bo pękł mały element w środku wolnobiegu. Są to rurki reynoldsa 531. Rozstaw haków 126. Przerzutki shimano 600, na helicomaticu była kaseta 6 rzędowa. Kwota 200zł wraz z kasetą (mogę co nieco dorzucić). Jeśli mógłbym prosić o dobranie kasety + łańcucha do niej byłbym bardzo wdzięczny. Rower służy mi do miasta. Posiadam też starą obręcz mavica, ale nie wiem czyj jest sens składania na niej koła w tym budżecie.
Mod Team Puklus Napisano 19 Czerwca 2016 Mod Team Napisano 19 Czerwca 2016 A nie możesz odkręcić wolnobiegu i dokupić ?
WMaciek Napisano 19 Czerwca 2016 Napisano 19 Czerwca 2016 Chyba nie widziałeś co to Heliomatic :-) Tam dla odmiany - piasta ma stały taki dziwny wałek i kręci się na tym specjalny wolnobieg. Jakie masz tam manetki? Takie na ramę? http://allegro.pl/stare-kolo-mavic-gp4-shimano-tyl-zebatka-i6226682672.html Wygląda na to że to da radę, do tego najtańszy łańcuch HG40 od Shimano da radę. Maciej
Neckol Napisano 20 Czerwca 2016 Autor Napisano 20 Czerwca 2016 Hmm a co mają przerzutki do tego? Tak są to zwykłe przerzutki montowane na ramie. Ten rower wychodził też na piastach shimano 600 Wolnobiegokasetę (hehe) dawno ściągnąłem i rozkręciłem. Jest w niej 1 element pęknięty którego koszt dorobienia przewyższy cenę roweru. Jest to małe, z promieniem i małym sworzniem... + trzeba by było poddać element obróbce cieplnej, a na uczelni mi pieca nie pożyczą do tego. http://allegro.pl/tyl-28-szosowa-remerx-taurus-maszyny-na-wolnobieg-i6226826812.html http://allegro.pl/tyl-28-szosowa-remerx-taurus-joytech-2-gwinty-i6255205282.html Które z tych dwóch kół będzie odpowiednie? Facet niby dopasuje piasty pod rozstaw haków.
WMaciek Napisano 20 Czerwca 2016 Napisano 20 Czerwca 2016 Za takie pieniądze spokojnie kupisz komplet koł na piastach z epoki - imo bezsensu pakować się w to chinskie g... Maciej
Neckol Napisano 21 Czerwca 2016 Autor Napisano 21 Czerwca 2016 Hej, sęk w tym, że ceny tak poszybowały w górę, że jak znajdę (o ile znajdę) piastę to jej koszt wynosi 100zł+ a koło 250+. Zazwyczaj są to koła do rozebrania, wyczyszczenia i założenia nowych szprych, przez co cena wyniesie 300zł, czyli prawie cena roweru. Ludzie zwariowali z cenami ostatnimi czasy. Sprzęt zużyty, nienadający się do "modeli wystawowych", a cenę wołają jak za nowe części. Od ponad miesiąca nie mogę znaleźć nic sensownego za normalne pieniądze.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.