Markus34 Napisano 15 Czerwca 2016 Napisano 15 Czerwca 2016 Witam, dzisiaj odebrałem nowe kapcie, jaka w temacie, naciągnąłem je na obręcz xcr rio ale to nie jest aż tak istotne, opona się uszczelniła dobrze ale pojawiają się mikro dziurki na bokach opony przez, które uchodzi powietrze. Oczywiście mleczko spełnia swoje zadanie i uszczelnia te otworki lecz przyznam, że jest to trochę irytujące bo to nowe kapcie. Słyszałem o przypadkach, że przez ścianki bardzo lekkich dętek schodziło powietrze ale żeby z opon?? Jak ktoś miał podobną sytuację lub wie dlaczego tak się dzieje proszę o info. Dodam tylko,że jest to wersja liteskin ważąca 445 g
piciu256 Napisano 15 Czerwca 2016 Napisano 15 Czerwca 2016 Słyszałem o przypadkach, że przez ścianki bardzo lekkich dętek schodziło powietrze ale żeby z opon?? z oponami jest tak samo- jak opona jest za chuda to tego nie unikniesz, musisz położyć na jakiś czas koło na 1nym boku, a potem na drugim żeby uszczelniło pory w oponie.
Markus34 Napisano 15 Czerwca 2016 Autor Napisano 15 Czerwca 2016 Czyli generalni nie ma lipy z tymi oponami, rzecz całkowicie normalna? Mleczko jakie mama to Caffelatex, pewnie do tych opon inne było by lepsze?
MartinH Napisano 15 Czerwca 2016 Napisano 15 Czerwca 2016 Masz lekkie opony, a mleczka dasz 2x więcej i wyjdzie na to samo U mnie w Maxxisie 3C 120 TPI uciekało przez boki, więc w takiej "szmacie" tym bardziej. Norma i nic nie zrobisz.
Markus34 Napisano 15 Czerwca 2016 Autor Napisano 15 Czerwca 2016 No nic, położę je na glebie, po jakiś czasie na drugą stronę tylko mam nadzieję, że przez noc mi nie zejdzie powietrze i się rozczelnią No nic, położę je na glebie, po jakiś czasie na drugą stronę tylko mam nadzieję, że przez noc mi nie zejdzie powietrze i się rozczelnią
Markus34 Napisano 19 Czerwca 2016 Autor Napisano 19 Czerwca 2016 Nie mam żadnego manometra by sprawdzić ile byłem w te opony ale na oko to nie więcej niż 3 i to jest max, jak powietrze zejdzie to trzyma ale niski poziom i nie puszcza. Przez godzinę 4 razy dopompowywalem tył, aż mi się wentyl odkrecil. Puki co wniosek jest taki, że są szczelne i nie puszczają ale przy bardzo niskim ciśnieniu. Czy się sprawdzi w moich warunkach i sposobie jazdy, zobaczymy. Jest gdzieś jakiś spis, tabela z oponami, które nie były przeznaczone do no tubes a są lekkie, szybkie i na pewno się uszczelnią?
Markus34 Napisano 26 Czerwca 2016 Autor Napisano 26 Czerwca 2016 Po kilku próbach, dolewkach mleczka, chlapaniu na gębę(w czasie regulacji przerzutek przez ścianki szczało mleczko), stwierdziłem że w tej wersji opony nie jestem w stanie uszczelnić i zamontowałem dętkę, miałem jeszcze komplet xx-light 26 i taką założyłem na tył do koła 27.5, do tygodnia jest spokój ale nie wiem jak długo może wytrzymać. Przód puki co został bez zmian bo coś tam schodzi ale do akceptowalnego poziomu jeszcze lecz pewnie na dniach także i w nim będzie dętka. Szkoda bo naprawdę się spoko na nich latało na małym ciśnieniu, dobrze idą prze piach, na twardym i tu cytat: "idą jak kuna w agrest.." po prostu, bardzo szybkie opony raczej na suche podłoże.
jasskulainen Napisano 3 Lipca 2016 Napisano 3 Lipca 2016 Mi się nie udało uszczelnić szmacianych schwalbe na caffe latex z mleczkiem no tubes szlo sprawniej ale generalnie nie oplaca sie kupowac wersji nie tubeless ready szkoda nerwow...
Markus34 Napisano 3 Lipca 2016 Autor Napisano 3 Lipca 2016 To było moje pierwsze podejście do bezdetek nie wiedziałem o mnie czeka dopiero w w trakcie okazało się, że są tak cienki i mleczko wali przez boczne ścianki. Niektóre zwijane opony się elegancko uszczelniają no ale następnym razem kupię konkretnie tabele ready niemniej jednak warto próbować ;-)
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.