Skocz do zawartości

[oświetlenie] lampa przod 300-400 zł


chlebek1121

Rekomendowane odpowiedzi

WItam.

 

Proszę o pomoc mianowicie poszukuje lampy rowerowej na przod w kwocie 300-400 zl tematów tu jest tyle z taka rozbieżnościa ze juz mam mentlik w glowie . Często jeżdżę po lasach nocami z duza ( przynajmniej tak mi sie wydaje ) prędkoscia .

 

Aktualnie posiadam taką lampke

 

http://www.bikeatelier.pl/akcesoria-narzedzia/oswietlenie/lampka-przednia-prox-dual-power-2xcree

 

jednak efekt nie zadowala mnie w  100% mały zakres swiatla na boki . '

 

w załączniku zdj jak swieci na zywo lampka  w najmocniejszym trybie.

 

co myslicie o tej ? ktos ma

 

http://archiwum.allegro.pl/oferta/lampa-rowerowa-led-top-light-se-lh1-i5855129221.html

 

Z góry dziękuję za pomoc :D

post-197897-0-87816000-1465910745_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Liczbę ogniw masz nieograniczoną. I tak np do normalnej jazdy przy dwóch latarkach w zupełności wystarczają w trybie 18 czy 25% przy 32% to już luksus. Mając sterownik 3A w trybie 32% potrzebujesz około 1A prądu. A skoro ogniwa masz po 3,4Ah pojemności, to czas świecenia w takim trybie to przeszło 3h na luzie. W trybie 18% potrzebujesz 0,54A prądu co daje 7 godzin na jednym akku a światła będzie i tak dużo. A jeśli będziesz potrzebował przyświrować to włączasz 100%, światła mnóstwo, czas pracy ponad godzina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli mozna jeszcze wziac dodatkowe ogniwa do plecaka ? :D czesto jeżdże w trasy gdzie mniej wiecej jade 3/4 h w jedna strone .

Możesz naładować cały plecak jak chcesz :D

Mówisz, że 3/4h w jedną stronę co daje 6-8h jazdy. Sporo, cała noc w porze letniej :) Myślę, że 6 ogniw na początek musisz mieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uchwyty to moim zdaniem lepiej od razu kupić takie regulowane na boki 360 stopni, miałem do zwykłej latarki ten bez regulacji to moim zdaniem słabo i musi być przy samym mostku przykręcony, a taki regulowany to i przy samej manetce czy klamce go dasz i skręcić można w kierunku środka.

 

Wysłane z mojego Samsung Note 2 za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to nie o to chodzi żeby światło leciało prosto przed rower a nie z boku pod kątem? Obrotowe uchwyty mają miejsce łaczenia, ruchome części, ma prawo to się zużyć, rozpaść, odpaść. Poza tym odstaje od kierownicy o 2cm dalej niż uchwyt prosty, bez bajeru przez co każda nierówność bardziej szarpie latarkę przez dłuższe ramie działającej siły. Ja z premedytacja wybrałem proste, założyłem oba przy mostku po jednej i po drugiej stronie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeżdżąc (ostrzejsza jazda)nocą zakładam dodatkowo jeszcze czołówkę do doświetlania boków na zakrętach. Żadna lampka na kierownicy tego ci nie da.

A szybko poruszajac sie w dol znacznie ulatwia wyszukiwanie znaczkow na drzewach, doswietlanie szczegolow itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...