Skocz do zawartości

[Szosa] Pomoc w wyborze

Vadex

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Potrzebuję pomocy w doborze pierwszej szosy. Mam 179cm wzrostu, a spotkanie z rowerem to nie będzie moje pierwsze gdyż jeżdżę od kilku lat, ale ekstremalnie. W tym temacie raczej jestem zielony. Jestem skłonny wydać jakieś 2500zł, oczywiście za używkę. Rozglądałem się początkowo za Trek'ami i Gian'tami, później mi się odwidziało i teraz przeglądam głównie Bianchi. Podobały mi się też Specialized, ale gdzieś wyczytałem, że gdyby nie logo, to ten rower byłby słaby. Jeździłem na kolarkach znajomych i doszedłem do wniosku, że ramę musiałbym mieć od 54-56 podsiodłową. Poniżej daję linki do dwóch ogłoszeń, które mam zaznaczone:

http://olx.pl/oferta/bianchi-reparto-corse-ls3-full-campagnolo-veloce-10s-alu-carbon-zobacz-CID767-IDfNVM9.html#ee7bc02ea9;promoted

http://olx.pl/oferta/rower-specialized-allez-56-cm-CID767-IDfM9el.html#f10a3d5765

Ten Bianchi.. ramka trochę stara mi się wydaje, znów osprzęt w porządku. No i ten wgniot na górnej rurze..

Co sądzicie? Za jaką firmą się rozglądać? Nie ukrywam, że chciałbym coś nowszego na porządnym osprzęcie.

Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedzi ;)

Im szybciej tym lepiej, niekiedy albo raczej bardzo rzadko zdarza się kupić coś wartościowego za grosze, czemu nie miało to być teraz. Rama raczej ok, tu geo:

http://katalog.bikeworld.pl/2014/web/produkt/rowery/szosowe/bianchi/38516/intenso_105/2

Jak widać ramy mają krótkie podsiodłówki w stosunku do długości poziomej i główki. Geo generalnie bdb. To może być 550-tka, czyli podsiodłowa 520 i horyzont 550 mm, ideał na statystycznego 180 cm. Ja biorę nawet jak jest 530, 535 mm horyzont, bo oba bym spasował na siebie :P

Oo, no to mnie uspokoiłeś :) Myślałem, że to jakieś maleństwo. Na razie czekam na odpowiedź, jestem ciekaw czy w ogóle się odezwie.. nawet nr. telefonu nie ma :/ 

Chyba to jednak wałek, dostałem od niej takiego maila: