zmotykanaslonce Napisano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2016 Cześć, gdzie lepiej kupować rower, który już sobie ustaliłem i wiem, że będzie pasować na 100%? W sklepie internetowym z dowozem kuriera czy stacjonarnym na miejscu od ręki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SlezaFanatic Napisano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2016 Tam gdzie jest taniej.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
provid Napisano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2016 Stacjonarny - widzisz co kupujesz, masz go od razu Internetowy - lepsza cena, trzeba poczekać za dostawą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacko90 Napisano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2016 Jeśli masz odpowiednie klucze, czas, wiedzę i lubisz się bawić to wybierz sklep internetowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DrOetker Napisano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2016 Jak dla mnie, tylko i wyłącznie w dobrym sklepie stacjonarnym. Dostajesz rower złożony, przygotowany do jazdy. Masz tańszy/za darmo przegląd gwarancyjny. Zawsze możesz podjechać jeśli coś jest nie tak i pewnie Panowie poprawią coś za darmo albo za grosze. No i gwarancja. Jak coś się stanie to załatwiasz to na miejscu, nie musisz nic pakować i wysyłać. Niestety, ludzie ciągle patrzą tylko na cenę przy zakupie, nie biorą pod uwagę późniejszych kosztów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 10 Czerwca 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2016 Internetowy - lepsza cena, trzeba poczekać za dostawą No i przede wszystkim możliwość zwrotu do 14 dni Ale jeżeli autor wie, że ma być dokładnie ten model w dokłądnie tym rozmiarze to w sumie obojętne - gdzie taniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piter233 Napisano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2016 Stacjonarny, nawet za większą cenę. Jak sobie wyobrażę że miałbym odsyłać rower przez uszkodzenie w transporcie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paulsen Napisano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2016 Sklep wysyłkowy także potrafi wysłać rower złożony i gotowy do jazdy. Wystarczy tylko przekręcić i ustawić odpowiednio kierownicę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DrOetker Napisano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2016 Czyli gotowy do jazdy nie jest "Mamy dla pana samochód, wsiadać i jechać. Ale najpierw musi pan przykręcić lewe koło" Dla nas przykręcenie/ustawienie kierownicy to parę sekund. Jednak, uwierzcie mi, wiele jest osób, które nie potrafią przykręcić owej kierownicy po kupnie roweru przez internet. "Panie, no kręcę tą śrubką od góry a to lata na boki. A jak mocniej przykręciłem, to już wcale się nie kręci.." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sapero Napisano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2016 Oprócz argumentów powyżej: W stacjonarnym zazwyczaj jest mniejszy wybór i ryzyko ze sprzedawca doradzi nie to co pasuje lecz to co akurat ma. Za to jest możliwość przymiarki. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piter233 Napisano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2016 Nie twierdzę że nie potrafi, ale jednak ryzyko jakieś zawsze istnieje. Wszystko sprowadza się do tego co jest akurat potrzebne i od dostępnych funduszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przmor Napisano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2016 Trzeba wspierać lokalne sklepy rowerowe. Iść do sklepu, powiedzieć za ile rower jest w internecie i wynegocjować satysfakcjonującą cenę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikeSkywalker Napisano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2016 Negocjuj dobrą cenę i kup stacjonarnie. Rower masz w pełni wyregulowany, zwykle z darmowym przeglądem gwarancyjnym. Dokładnie oglądasz model który kupujesz i nie ma ryzyka że przyjdzie coś porysowanego i sprzedawca będzie się wypierał że jak wysyłał to tego nie było. Do tego zwykle jakieś gratisowe regulacje po zakupie. Przez neta kupowałbym wyłącznie rowery które rzadko są dostępne stacjonarnie - typu Kands, Lazaro itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 3 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2016 Jest tylko jeden mały problem. Nie mogę się przymierzyć do roweru. Jak mam sprawdzić czy rower mi pasuje skoro sklep jest oddalony ode mnie 500 km? To, że ładnie wygląda na zdjęciach, nie znaczy, że będzie tak samo atrakcyjny "live". No i odwrotnie. Swego czasu wybierałem szosówkę i na zdjęciach wyglądała nieciekawie, a na żywo rewelacyjnie. Sklep internetowy nie jest w stanie całkowicie zastąpić stacjonarnego, czasem trzeba czegoś dotknąć żeby być pewnym, że to właśnie to... Co do zasad gwarancji i zwrotów to wiem, że to już nie te czasy, kiedy sprzedawca internetowy olewał klienta. W każdym razie nie robią tego ci więksi. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markus34 Napisano 3 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2016 Co kto woli, wszystko ma plusy i minusy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.