Skocz do zawartości

[sklep] Lepiej w sklepie internetowym czy stacjonarnym?


zmotykanaslonce

Rekomendowane odpowiedzi

Jak dla mnie, tylko i wyłącznie w dobrym sklepie stacjonarnym. 

 

Dostajesz rower złożony, przygotowany do jazdy. Masz tańszy/za darmo przegląd gwarancyjny. Zawsze możesz podjechać jeśli coś jest nie tak i pewnie Panowie poprawią coś za darmo albo za grosze. No i gwarancja. Jak coś się stanie to załatwiasz to na miejscu, nie musisz nic pakować i wysyłać. 

 

Niestety, ludzie ciągle patrzą tylko na cenę przy zakupie, nie biorą pod uwagę późniejszych kosztów. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli gotowy do jazdy nie jest :) "Mamy dla pana samochód, wsiadać i jechać. Ale najpierw musi pan przykręcić lewe koło" :)

 

Dla nas przykręcenie/ustawienie kierownicy to parę sekund. Jednak, uwierzcie mi, wiele jest osób, które nie potrafią przykręcić owej kierownicy po kupnie roweru przez internet. 

 

"Panie, no kręcę tą śrubką od góry a to lata na boki. A jak mocniej przykręciłem, to już wcale się nie kręci.." :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Negocjuj dobrą cenę i kup stacjonarnie. Rower masz w pełni wyregulowany, zwykle z darmowym przeglądem gwarancyjnym. Dokładnie oglądasz model który kupujesz i nie ma ryzyka że przyjdzie coś porysowanego i sprzedawca będzie się wypierał że jak wysyłał to tego nie było. Do tego zwykle jakieś gratisowe regulacje po zakupie. Przez neta kupowałbym wyłącznie rowery które rzadko są dostępne stacjonarnie - typu Kands, Lazaro itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jest tylko jeden mały problem. Nie mogę się przymierzyć do roweru. Jak mam sprawdzić czy rower mi pasuje skoro sklep jest oddalony ode mnie 500 km? To, że ładnie wygląda na zdjęciach, nie  znaczy, że będzie tak samo atrakcyjny "live". No i odwrotnie. Swego czasu wybierałem szosówkę i na zdjęciach wyglądała nieciekawie, a na żywo rewelacyjnie. Sklep internetowy nie jest w stanie całkowicie zastąpić stacjonarnego, czasem trzeba czegoś dotknąć żeby być pewnym, że to właśnie to...

Co do zasad gwarancji i zwrotów to wiem, że to już nie te czasy, kiedy sprzedawca internetowy olewał klienta. W każdym razie nie robią tego ci więksi.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...