gonzalez Napisano 4 Czerwca 2016 Napisano 4 Czerwca 2016 Roznica pomiedzy cena przerzutki tylnej nizszej klasy a wyzszej klasy jest niewielka. Na przyklad Przerzutka tylna Allivio kosztuje okolo 115 - 150 zl, deore 180 - 190 zl , slx 150 - 220 zl, xt 235 - 260 zl a cena roweru z przerzutka o klase wyzsza jest zwykle wyzsza o jakies 500 zl w tanszych rowerach, o 1000 zl w drozszych rowerach. Czemu tak jest?
beskid Napisano 4 Czerwca 2016 Napisano 4 Czerwca 2016 A co z pozostałymi szpejami bo raczej nie jest tak, że tylna zmieniarka Alivio jest zastępowana na ten przykład XT a reszta pozostaje. Pomijam, że sam znaczek SLX czy XT też kosztuje ileś tam do prestiżu danego modelu.
Mod Team adamos Napisano 4 Czerwca 2016 Mod Team Napisano 4 Czerwca 2016 Czemu tak jest? Bo na tym się najwięcej zarabia, tzn. na niewiedzy i nieświadomości kupującego.
beskid Napisano 4 Czerwca 2016 Napisano 4 Czerwca 2016 Było by tak gdyby zmieniarka Alivio to było to samo co SLX a tak nie jest. Ta pierwsza to zwykły szajs a ta druga to zupełnie inny produkt. Zresztą zjawisko z tematu raczej już nie występuje.
NajaraNy Napisano 4 Czerwca 2016 Napisano 4 Czerwca 2016 w raz ze zmianą modelu na wyższy zmienia się wiele różnych komponentów nie tylko tylna przerzutka. Czasami nawet zmianie ulega rama roweru. Przeczytaj dokładniej specyfikację to zobaczysz że zazwyczaj inny jest amortyzator, manetki, hamulce, koła itd
modrzew Napisano 5 Czerwca 2016 Napisano 5 Czerwca 2016 Cena wynika z pozycjonowania produktu przez daną markę i tyle. Cena produktu w obecnych czasach praktycznie nigdy nie jest prostą sumą składowych takich jak materiały i podzespoły + robocizna + koszty stałe.
Mod Team Puklus Napisano 5 Czerwca 2016 Mod Team Napisano 5 Czerwca 2016 Czemu tak jest? Już daaaawno dawno temu ktoś odkrył ze na ludziach nie wiedzących, mających to daleko w rowie i idiotach zarabia sie najwięcej
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.