moniaaaaa Napisano 3 Czerwca 2016 Napisano 3 Czerwca 2016 Witam, Chciałabym zakupić rower damski do kwoty 1500 zł, koła 28, rama 17. Rowerem chciałabym jeździć po mieście jak i na trochę dłuższe dystanse. Zastanawiam się nad rowerem trekkingowym firmy romet, poniżej przesyłam linki: http://allegro.pl/rower-trekkingowy-28-romet-gazela-1-0-rama-17-i-19-i6215682451.html 1.0 http://allegro.pl/rower-trekking-28-romet-wagant-2-0-rama-19-i-21-i6211745832.html 2.0 http://allegro.pl/wyprzedaz-rower-trekking-romet-gazela-3-0-2015-i6213957743.html 3.0 Proszę o pomoc w wyborze Cytuj
Artwro Napisano 4 Czerwca 2016 Napisano 4 Czerwca 2016 Ten pierwszy(osiem i pół setki )ewentualnie dwie stówki drożej za dynamo w piaście oraz uginacz tzn cięższy o około trzy kilo.Tutaj bym się zastanowił.Z tych co wybrałaś polecam ten pierwszy. Cytuj
WaGiant Napisano 4 Czerwca 2016 Napisano 4 Czerwca 2016 Jeśli planujesz wydać do 1500 zł to zdecydowanie polecam ten trzeci - Gazela 3.0 . Ma lepszy amortyzator , 24 biegowy napęd na kasecie i shimanowskie piasty . To już całkiem przyzwoity turystyczny rower . Gazela 1.0 broni się ceną ale to słaby , rekreacyjny rower . Jeżeli myślisz o czymś więcej niż spacery po parku to wybierz 3.0 . Cytuj
Pablo59 Napisano 4 Czerwca 2016 Napisano 4 Czerwca 2016 http://allegro.pl/wypasiony-trek-senatore-v3-lady-alivio-blokada-i6230862878.html?reco_id=c9304407-2a37-11e6-8239-56847afe9799&ars_rule_id=201 za sto zł więcej masz blokadę amortyzatora i sporo osprzętu z grupy alivio. Cytuj
moniaaaaa Napisano 12 Czerwca 2016 Autor Napisano 12 Czerwca 2016 (edytowane) Wiecie co znalazłam przecenioną gazelę 4.0 za 1649 zł, widzę, że ma już inne przerzutki przód/ tył niż gazela 3.0, inne manetki, opony oraz więcej biegów. Możecie zerknąć czy lepiej 3.0 czy dołożyć około 350 zł i kupić 4.0 ? http://allegro.pl/rower-28-trekkingowy-romet-gazela-4-0-rama-17-i-19-i6248387516.html Edytowane 12 Czerwca 2016 przez moniaaaaa Cytuj
Pablo59 Napisano 12 Czerwca 2016 Napisano 12 Czerwca 2016 Ja bym akurat nie dokładał do 4.0 ... A tak na ogół jestem za dokładaniem Cytuj
WaGiant Napisano 14 Czerwca 2016 Napisano 14 Czerwca 2016 A niby dlaczego nie dokładać do 4.0 . Napęd co prawda nie jest najwyższych lotów ale to jednak 3x9 . Taki napęd jest dużo wygodniejszy w użytkowaniu - ma lepiej zestopniowana kasetę, różnice miedzy biegami są mniejsze. Przy napędzie 3x8 różnice między biegami są większe i czasem robi się ,, dziura " tzn kolejnym biegiem po np. 3-5 powinno być nie 3-6 a 2-7 . Nie wiem czy rozumiesz o co mi chodzi ale jeździłem i na 3x8 i na 3x9 i uwierz , że 3x9 jest wygodniejszy . O ile zamierzasz używać przerzutek Minusem będzie wyższy koszt wymian ( w przyszłości ) łańcucha i kasety . Teoretycznie też napęd 3x8 powinien przejechać więcej bez konieczności wymian niż 3x9 . Nie jestem o tym przekonany . Cytuj
Pablo59 Napisano 14 Czerwca 2016 Napisano 14 Czerwca 2016 (edytowane) Chyba ciut się zapędziłeś - takie same "dziury" są przy zmianie blatu niezależnie czy 3x8 czy 3x9 ..... Ale faktem jest, że stopniowanie dostępnych przełożeń jest ciut korzystniejsze. i dotyczy głównie środkowej tarczy z przodu ... "9" 11 -13 -15 - 17-19 - 21- 24 - 28 - 32 "8" 11 -13 -15 - 18 - 21- 24 - 28 - 32 Edytowane 14 Czerwca 2016 przez Pablo59 Cytuj
moniaaaaa Napisano 15 Czerwca 2016 Autor Napisano 15 Czerwca 2016 A co sądzicie o przerzutkach, manetkach itd. warto dokładać te 350 zł? Jak kupię rower to chciałabym nim pojeździć przez te kilka lat Cytuj
WaGiant Napisano 15 Czerwca 2016 Napisano 15 Czerwca 2016 4.0 ma o klasę lepsze przerzutki niż 3.0 . Reszta elementów jest taka sama albo trudno porównywalna . Jeśli chodzi o trwałość to raczej różnicy nie będzie . A może wręcz 24 biegowy napęd z 3.0 wytrzyma więcej ? W 4.0 dostajesz wygodę 27 biegowego napędu . Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.