tomek11 Napisano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 Witam, ostatnio przy rozkręcaniu amora manitou axel ukręciłem aluminiowy gwint śruby mocującej tłumik kompresji (jak na zdj) czy mógłby ktoś mi pomóc w tym jak to skleić lub gdzie znaleźć taką śrubę? Gwint ma około 12 mm. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artofnois Napisano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 Zapomnij o naprawie , musisz szukać nowego lub chodzonego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek11 Napisano 3 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 Dzieki, A czy może być to powodem braku blokady skoku? Zakładałem nowa blokadę i rownież nie dziala, poziom oleju jest ok. Blokada wkladana jest od gory a tlumik od dolu i nie sa one w zaden sposob polaczone poza tym ze plywaja w jednym oleju. Wydaje mi się dziwne aby to mialo wplyw na blokadę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artofnois Napisano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 Raczej nie -jaki skok tego Axela i ile oleju masz? Mierzysz od lustra oleju do korony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek11 Napisano 3 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 80mm poziom od korony do lustra okolo 11 cm- zgodnie z instrukcją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artofnois Napisano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 Od spodu blokady masz otwór , jak ustawisz na blokowanie, otwór powinien się zamknąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek11 Napisano 3 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 Tak, jest i zamyka sie po zakreceniu pokretla. Natomiast wg mnie dziwny kolor ma olej (zdj), aczkolwiek watpie aby to mialo wplyw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artofnois Napisano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2016 hmmm , mam taki tłumik od Stance , lecz jest bez dolnej regulacji , firmowo ustawiony na "zająca" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2016 (edytowane) Podpowiem tylko że swego czasu szukałem tłumika fo RST First (rocznik gdzieś 2005 - 2008) Wtedy wygooglowałem ze tłumiki z Firsta z tamtych lat są zamienne z tłumikami Manitou . Tłumik kupiłem w Velo. Jak dobrze pomęczysz ekipę z któregoś sklepu pod ich patronatem czyli DSR to może wymęczysz od nich info z wymiarami Blokada skoku nie musi mieć połączenia z dołem istotne jest aby zaworek zamykający blokadę i uszczelka górnej części trzymała szczelność ( dół oczywiście też musi być szczelny). Zasada działania blokady jest banalna. Tłok tłumika idąc do góry podnosi poziom oleju o objętość popychacza. Z racji tego że olej jest nieściśliwy to zamkniecie drogi oleju przez zaworek w górnej części blokuje drogę tłoka tłumika w górę. Słowem nie działa >> brak szczelności w mechanizmie blokady skoku lub brak lub zbyt mała ilość oleju Kolor oleju ... zlej olej do słoika i odstaw na jakiś czas jak ci się wytrąci osad to szukaj miejsca gdzie części się wzajemnie piłują. Pozdrawiam Edytowane 6 Czerwca 2016 przez rzezniol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.