Irek95 Napisano 2 Czerwca 2016 Napisano 2 Czerwca 2016 Witam wszystkich tu obecnych. W moim rowerze mam zastosowane dętki z zaworami presta i problem polega na tym, że do dyspozycji mam tylko kompresor. Tak wiem kompresorem nie napompuję dętki bez odpowiedniej przejściówki, więc zakupiłem dziś takie "cudeńko" http://allegro.pl/adapter-przejsciowka-z-presta-dv-na-av-samochodowy-i6231977791.html i o dziwo mój problem nie zniknął. Czy ktoś z użytkowników forum spotkał się z takim problemem i wie jak to rozwiązać abym mógł nabić te 7-8 atm?
Marcin9 Napisano 2 Czerwca 2016 Napisano 2 Czerwca 2016 Kompresor z stacji benzynowej? Jeśli tak to musisz wybrać tryb pompowanie opon bez ciśnienia.
Irek95 Napisano 2 Czerwca 2016 Autor Napisano 2 Czerwca 2016 To znaczy kompresor mam swój własny. Tylko problem w tym jest taki a przynajmniej tak mi się wydaje, że zaworek się nie otwiera. Bo jeśli nakręcę redukcję to do tego "dzyngielka" od końca gwintu brakuje może niecały centymetr :/ A może to jest redukcja pod inny typ?
Mod Team michuuu Napisano 2 Czerwca 2016 Mod Team Napisano 2 Czerwca 2016 Dzyndzelek trzeba odkręcić/zluzować i nakręcić redukcje. Jak będzie luźny to można dzyndzel wcisnąć, jak leci powietrze to git.
Irek95 Napisano 2 Czerwca 2016 Autor Napisano 2 Czerwca 2016 Tak to wiem, że muszę odkręcić tą "blokadę" aby dzyndzelek mógł zostać wciśnięty i powietrze mogło swobodnie przepływać przez wentyl. Tylko że kurczę jak to wytłumaczyć, podczas zakładania końcówki z kompresora ten dzyndzelek nie zostaje wciśnięty i zawór jest zablokowany wszystko robię tak jak jest to opisane tutaj http://www.krakowskiserwisrowerowy.pl/jak-pompowac-cieniutki-wentylek-presta-pompka-samochodowa/ czy może on nie musi być wciśnięty do pompowania? Już głupieję z tym wentylem :/
przmor Napisano 2 Czerwca 2016 Napisano 2 Czerwca 2016 Dzyndzelek nie ma być wciśnięty mechanicznie, zawór otwiera różnica ciśnień. Przed pompowaniem można na chwilę wcisnąć dzyndzelek aby ułatwić otwarcie zaworu.
siimon Napisano 2 Czerwca 2016 Napisano 2 Czerwca 2016 Mówiąc potocznie - ciśnienie z kompresora samo sobie wciśnie "dzyndzelek".
Irek95 Napisano 2 Czerwca 2016 Autor Napisano 2 Czerwca 2016 Aha, wiec to działa na takiej zasadzie. A tata mi tłumaczył że musi być wciśnięty żeby powietrze mogło przepływać i skrócił mi redukcję :/
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.