Irek95 Napisano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 Witam wszystkich tu obecnych. W moim rowerze mam zastosowane dętki z zaworami presta i problem polega na tym, że do dyspozycji mam tylko kompresor. Tak wiem kompresorem nie napompuję dętki bez odpowiedniej przejściówki, więc zakupiłem dziś takie "cudeńko" http://allegro.pl/adapter-przejsciowka-z-presta-dv-na-av-samochodowy-i6231977791.html i o dziwo mój problem nie zniknął. Czy ktoś z użytkowników forum spotkał się z takim problemem i wie jak to rozwiązać abym mógł nabić te 7-8 atm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin9 Napisano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 Kompresor z stacji benzynowej? Jeśli tak to musisz wybrać tryb pompowanie opon bez ciśnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Irek95 Napisano 2 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 To znaczy kompresor mam swój własny. Tylko problem w tym jest taki a przynajmniej tak mi się wydaje, że zaworek się nie otwiera. Bo jeśli nakręcę redukcję to do tego "dzyngielka" od końca gwintu brakuje może niecały centymetr :/ A może to jest redukcja pod inny typ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 2 Czerwca 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 Dzyndzelek trzeba odkręcić/zluzować i nakręcić redukcje. Jak będzie luźny to można dzyndzel wcisnąć, jak leci powietrze to git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Irek95 Napisano 2 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 Tak to wiem, że muszę odkręcić tą "blokadę" aby dzyndzelek mógł zostać wciśnięty i powietrze mogło swobodnie przepływać przez wentyl. Tylko że kurczę jak to wytłumaczyć, podczas zakładania końcówki z kompresora ten dzyndzelek nie zostaje wciśnięty i zawór jest zablokowany wszystko robię tak jak jest to opisane tutaj http://www.krakowskiserwisrowerowy.pl/jak-pompowac-cieniutki-wentylek-presta-pompka-samochodowa/ czy może on nie musi być wciśnięty do pompowania? Już głupieję z tym wentylem :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przmor Napisano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 Dzyndzelek nie ma być wciśnięty mechanicznie, zawór otwiera różnica ciśnień. Przed pompowaniem można na chwilę wcisnąć dzyndzelek aby ułatwić otwarcie zaworu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siimon Napisano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 Mówiąc potocznie - ciśnienie z kompresora samo sobie wciśnie "dzyndzelek". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Irek95 Napisano 2 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 Aha, wiec to działa na takiej zasadzie. A tata mi tłumaczył że musi być wciśnięty żeby powietrze mogło przepływać i skrócił mi redukcję :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.