szczurozor Napisano 31 Maja 2016 Udostępnij Napisano 31 Maja 2016 Witam. Mam Selle Italia Gel Flow Max. Siodło kupione na używanym rowerze więc nie znam jego przeszłości natomiast podczas jazdy w terenie sobie pękło. Słyszałem/czytałem, że takie rzeczy się naprawia i tu pojawia się moje pytanie: Czy warto a jeśli tak to za ile warto? A tu proszę zilustrowany przypadek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SovaLTD Napisano 31 Maja 2016 Udostępnij Napisano 31 Maja 2016 (edytowane) Ja bym to wyrzucił na śmietnik i kupił nowe, ale jestem ciekawy "co ludzie powiedzą" Edytowane 31 Maja 2016 przez SovaLTD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dziksoltys Napisano 31 Maja 2016 Udostępnij Napisano 31 Maja 2016 pewnie aluminium to musisz znaleźć bardzo dobrego fachowca bo mało takich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiciok Napisano 31 Maja 2016 Udostępnij Napisano 31 Maja 2016 Księga ulicy mówi jasno... "Kto uszkodzone siodełko do kosza wyrzyci, ten nie zazna sztycy w rzyci" czy jakoś tak Za cienkie by spawać, nowego pręta raczej nie dostaniesz. Szkoda zachodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 31 Maja 2016 Udostępnij Napisano 31 Maja 2016 (edytowane) Jak to stal(a raczej tak) to można komuś dać kto to dobrze zaspawa, ale kurna... aż tak chcesz ryzykować? Siodła WTB masz za 100zł z hakiem nowe, albo z roweru np Giant'a zdemontowane za jakieś 40-50zł - mało wygodne. Edytowane 31 Maja 2016 przez phoe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczurozor Napisano 31 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2016 Mam kupione nowe Bontragera, tak tylko pytam z ciekawości czy warto się bawić w jakieś klejenie, smarkanie żeby je sobie jako awaryjne zostawić. Pręty wg producenta to Vanox (cokolwiek to jest ). aż tak chcesz ryzykować? no właśnie nie byłem pewien, stąd ten temat. Teraz już wiem, że nie chcę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 31 Maja 2016 Udostępnij Napisano 31 Maja 2016 (edytowane) Zawsze element naprawiony w takim miejscu będzie miał niższa wytrzymałość od "sprawnego" i jak strzeliło w 1 miejscu, to może strzelić 2-gi raz zaraz obok - zużycie materiału. A ten Vanox to chyba stop tytanu, spawać tytan można, ale to się robi w specjalnej komorze itp, wyjdzie więcej niż siodło. I raczej do spawania trzeba by było ten pręt od reszty rozdzielić, grubsza sprawa by z tego wyszła. Tak od 4:40, nie za dużo by z tego siodła zostało chyba. Edytowane 31 Maja 2016 przez phoe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczurozor Napisano 31 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2016 No właśnie pierwsze co próbowałem zrobić to bezszkodowo wyjąc pręty, ale zostałem pokonany solidną robotą fachowców z SI No dobra. Nie ma co płakać nad złamanym prętem - potwierdziliście tylko moje przypuszczenia. Nie bawię się, siodło z dniem dzisiejszym oficjalnie traci status siodła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.