adinek Napisano 29 Maja 2016 Napisano 29 Maja 2016 Wczoraj wymieniłem przednią oponę na RaceKinga 2.2, a dziś udało mi się złapać gumę. Jak się okazało wyrwało wentyl z dętki. Przydarzyło mi się to pierwszy raz, po wymianie dętki zapamiętałem ustawienie wentyla względem opony i po przejechaniu 10 km w lekkim terenie opona przemieściła się po obwodzie o jakieś 10 cm. Ta opona tak ma czy coś może byćprzyczyną? Obręcz to dtswiss XR3500, nigdy nie miałem na niej podobnych problemów. Sam fakt pracy opony na feldze jest słyszalny, bo długo się zastanawiałem co mi ociera o oponę, podejrzewałem linkę od licznika lub przewód hamulcowy, a teraz skojarzyłem te fakty.
raffik Napisano 29 Maja 2016 Napisano 29 Maja 2016 Ta opona tak nie ma. Z jakim ciśnieniem jeździsz? Te obręcze to dość wylajtowany model dla lekkich kurcząt. Podejrzewam winę obręczy (wiotkość) lub za małe ciśnienie.
nemo2009 Napisano 29 Maja 2016 Napisano 29 Maja 2016 . Ta opona tak ma czy coś może byćprzyczyną? Tak te opony tak mogą mieć. trzy lata temu kupiłem taką ,zwijaną. Opona przesuwała się po obręczy i wentyl,ciach. Próbowałem różnych ciśnień i tak popsułem trzy dętki. Opona do wymiany. To jest niemiecka jakość. Ze Schwalbe i Kendą takich przygód nie miałem.
montell81 Napisano 3 Czerwca 2016 Napisano 3 Czerwca 2016 Zawsze się zastanawiałem dlaczego po kilku jazdach wentyle nie są prostopadle do obręczy. Teraz mam odpowiedź. Opony to x-kingi 2.0 zwijane.
Sandacz Napisano 3 Czerwca 2016 Napisano 3 Czerwca 2016 Dawno temu zwijane Conti Double Fighter - wędrowały po obręczach, zwłaszcza przy niedopompowaniu. Obecnie zwijane Kenda Karma i Kick-Back - problemów nie zauważyłem, pompuję nieco poniżej zalecanego, czyli 2...2,5 bar.
C0lnago Napisano 3 Czerwca 2016 Napisano 3 Czerwca 2016 Co do niemieckiej jakości dodam tylko zdanie nt. Schwable Racing Ralph Evo - miałem wymienianą oponę bo biła
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.