sibik Napisano 4 Września 2006 Napisano 4 Września 2006 Tak jak napisałem w temacie mam dobrego amrka dwu półkowego tylko że rure sterową ma jedno calową a chciał bym wsadzić go do nowej ramy. czay znacie jakieś rozwiązanie tego problemu. :025: bo na nowego amorka na razie kasy nie bede miał. myślałem zwby wytoczyć taką tulejke i mbić ją na rure sterową , ale mozże wy znacie jakies inne rozwiązanie tego problemu :surprised:
topol Napisano 5 Września 2006 Napisano 5 Września 2006 Dobra dwópółka na 1" ?dobre :) :) Domyslam sie co to za amor/z roweru GTIX?lub inny macro/,tuleja to dziwny pomysł,jak zainstalujesz stery?Chyba ze wymuslili jakies redukcje ,o których nie wiem.Daruj sobie takie innowacje! chcesz tanio amora zgłoś sie do mnie !
jurasek Napisano 5 Września 2006 Napisano 5 Września 2006 możesz podac pare parametrów tego amorka mam 1 '' rame to może go kupie od ciebie najbardziej mi zalezy jaka ma wage
sibik Napisano 5 Września 2006 Autor Napisano 5 Września 2006 uwaga teraz waga amorka to ok 4,5 kg i to jest amorek z jakiegoś motoru skoku ma 130 mm żadnych luzów ale cieknie okrótnie. bo uszczelki się wykruszyły :eek: żeby zdjąć koło trzeba odkręcić golenie dużego problemu nie ma. da się go odchudzić trzeba by było sobie zrobić nowe półki z aluminium teraz są stalowe. amor jest olejowy tylko co jakis czas trzeba dolewać. aha i nie da się zamontować hamulców
sibik Napisano 5 Września 2006 Autor Napisano 5 Września 2006 tak chyba właśnie zrobie, ale to dopiero w styczniu jak będe miał nowy rowerek póki co mam tylko tego :029:
Gryzon Napisano 10 Września 2006 Napisano 10 Września 2006 Ja wymyśliłem taki patent: musisz mieć odcinek rury sterowej 1 i 1/8 cala na tyle długi aby dochodził do sterów, przecinasz tą rurę wzdłuż tak aby się mogła ściskać, zakładasz ten kawałek rury na 1 calową rure amora, potem mostek i zaciskasz tylko trzeba mocno ścisnąć żeby się nie rozleciało. Nie odpowiadam za straty w razie czego, chociaż kumpel tak jeździ rok i jest ok.
uchmanek Napisano 10 Września 2006 Napisano 10 Września 2006 z tego co pamietam sa stery pod glowki 1 1/8" i sterowki 1". jesli bardzo ci zalezy to szukaj, znales latwo nie bedzie.
sibik Napisano 10 Września 2006 Autor Napisano 10 Września 2006 znalazłem coś takiego http://www.cyklotur.com/x_C_I__P_53015863-...01__PZTA_0.html
Gryzon Napisano 10 Września 2006 Napisano 10 Września 2006 Dokładnie coś takiego opatentowałem tylko że z kawałka rury z widelca na 1 i 1/8 cala
sibik Napisano 10 Września 2006 Autor Napisano 10 Września 2006 KAMIKADZE czemu kamikadze przecie nie ingeruje w konstrukcje nic nie tne nic nie spawam
uchmanek Napisano 11 Września 2006 Napisano 11 Września 2006 czemu kamikadze przecie nie ingeruje w konstrukcje nic nie tne nic nie spawam pojezdzij to zobaczysz
wookie Napisano 11 Września 2006 Napisano 11 Września 2006 " dobra " 2-polka Urwiesz glowke w ramie w najgorszym wypadku A co do tematu to tuleja redukcyjna ( toczenie ) badz stery redukcyjne. Ale ogolnie odpusc sobie ;]
sibik Napisano 11 Września 2006 Autor Napisano 11 Września 2006 Pomykam na nim już ponad rok w zimie tez i jakos żyje i nie boje sie bo amor nie zmienia prawie wcale geometri ramy i świetnie tłumi. Czytałem luz kilka podobnych tematów i w każdym piszecie żeby sobie odpuścić nie widzieliście nie jeżdziliście a krytykujecie . jak będe miał maney to sobie kupie nowego amorka ale do zimy musze jeździć na tym co mam.
mooncycle Napisano 11 Września 2006 Napisano 11 Września 2006 Rob! Nie sluchaj ich, ja chce to zobaczyc!
sibik Napisano 12 Września 2006 Autor Napisano 12 Września 2006 amor już jeździ ale na ramce gtix z tylnym uginaczem.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.