Skocz do zawartości

Lista forumowiczów z Trójmiasta i okolic.

tichy

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Mieszkam w Gdańsku - Oliwie, jeżdżę turystycznie (tzn. turlam się z niewielką prędkością), przez cały rok. Jestem początkującym rowerzystą (rower kupiłem sobie na 27 urodziny, wcześniej nie jeździłem).

Napisano

Witam wszystkich pod tematem zebranych :).

Mieszkam w okolicach Gdańsk - Siedlce i śmigam na samoistnie złożonym rowerku (ostatnio po wymianie napędu).

Pozdrawiam i do zobaczenia na trasie.

Napisano

Witam wszystkich. Mieszkam w Gdańsku - Przymorze, od 4 lat każdą wolną chwilę spędzam jeżdżąc na rowerze ;) .

Pozdrawiam Kasia

Napisano

Witam jak wszyscy. Mam na imię Paweł, jestem z Gdańska - Nowego Portu. Śmigam xc gdzie się da, nie pogardzę również sesją na szosie ;] Do zobaczenia na szlaku.

Napisano

Postaram się wpaść jeśli urwę się z roboty ;P Cholera, trzeba będzie wyprać strój, cały w błocie jest ;D

Napisano

Cześć!

Mam na imię Łukasz, i jestem z Osowy. Do zobaczenia na trasie! :)

P.S. Ustawki itp. pogaduchy - sio do osobnego tematu, bo się zrobi bałagan. :) Tu niech będzie tylko lista.

Napisano

zdrastwujtie :]

Ja z Gdańska Wrzeszcza jestem. Jeżdżę różnie, asfalt lub teren, w zależności od potrzeb ducha :)

Pozdrawiam, Szymon.

Napisano

"Cześć, jestem Marcin i nie pije od..." dzien-do-bry-mar-cin :P))))

Gdzie? Morena

Jak? rower = najlepszy z możliwych środków transportu + dobry sposób na odbicie się od ziemi i przelecenie paru matrów :)

Napisano

kacper jestem, z redy. rowerowo moze i nie zadupie, bo do lasu przynajmniej blisko, ale poza tym, to w redzie raczej tylko nocuje. reszte zycia spedzam w 3m - do niedawna gdynia (lo), teraz studia w gdansku.

Napisano

Szymon z Otomina ;)

Mtb, szosa i ostre.

Preferuje kazde dystanse w kazdym terenie.

Moze wypadalo by jeszcze wspomniec ze obecnie pracuje w serwisie rowerowym w Liverpoolu ;)

Odrazu lepiej sie poczulem jak to wyrzucilem z siebie :):)

Napisano