tichy Napisano 4 Września 2006 Napisano 4 Września 2006 Witam. Mieszkam w Gdańsku - Oliwie, jeżdżę turystycznie (tzn. turlam się z niewielką prędkością), przez cały rok. Jestem początkującym rowerzystą (rower kupiłem sobie na 27 urodziny, wcześniej nie jeździłem).
wuju Napisano 4 Września 2006 Napisano 4 Września 2006 Witam wszystkich pod tematem zebranych . Mieszkam w okolicach Gdańsk - Siedlce i śmigam na samoistnie złożonym rowerku (ostatnio po wymianie napędu). Pozdrawiam i do zobaczenia na trasie.
Hellsing Napisano 4 Września 2006 Napisano 4 Września 2006 jestem z Sopotu i chce z kims ostro posmigac
Olek-o1 Napisano 4 Września 2006 Napisano 4 Września 2006 Witam wszystkich. Mieszkam w Gdańsku - Przymorze, od 4 lat każdą wolną chwilę spędzam jeżdżąc na rowerze . Pozdrawiam Kasia
kadargo Napisano 4 Września 2006 Napisano 4 Września 2006 dzien dobry, mam na imie michal, mieszkam na wielkim kacku w gdyni pozdrawiam m. ps.: witaj O.K.
sp0q Napisano 4 Września 2006 Napisano 4 Września 2006 Witam jak wszyscy. Mam na imię Paweł, jestem z Gdańska - Nowego Portu. Śmigam xc gdzie się da, nie pogardzę również sesją na szosie ;] Do zobaczenia na szlaku.
Hellsing Napisano 4 Września 2006 Napisano 4 Września 2006 ej to moze ustawka jutro ? powiedzmy o 16 ?
sp0q Napisano 4 Września 2006 Napisano 4 Września 2006 Postaram się wpaść jeśli urwę się z roboty ;P Cholera, trzeba będzie wyprać strój, cały w błocie jest ;D
Lusza Napisano 4 Września 2006 Napisano 4 Września 2006 Cześć! Mam na imię Łukasz, i jestem z Osowy. Do zobaczenia na trasie! P.S. Ustawki itp. pogaduchy - sio do osobnego tematu, bo się zrobi bałagan. Tu niech będzie tylko lista.
uel Napisano 4 Września 2006 Napisano 4 Września 2006 zdrastwujtie :] Ja z Gdańska Wrzeszcza jestem. Jeżdżę różnie, asfalt lub teren, w zależności od potrzeb ducha Pozdrawiam, Szymon.
stasiek Napisano 4 Września 2006 Napisano 4 Września 2006 Jestem z Siedlec i najczęściej jeżdżę na poligon na morenie i do Otomina.