Deasor Napisano 16 Maja 2016 Napisano 16 Maja 2016 Witam. Zmuszony jestem zakupić komplet opon do mojego krossa level a2. Do tej pory posiadałem schwalbe rapid rob i w sumie to trochę się cieszę, że padły. Niesamowicie toporne na asfalcie a zniszczyły się doszczętnie po tysiącu kilometrów przy mimo wszystko normalnej jeździe. Jako, że teraz częściej jeżdżę dojazdowo poprosił bym coś 75% asfalt/szuter 25% teren. Sporo czytałem opinii głównie negatywnych o continentalach na które początkowo byłem nastawiony a także sam stronię od schwalbe. Więc nie mam pojęcia co wybrać, a z powodu wyjazdu w najdalej jutro muszę zamówić.
raffik Napisano 16 Maja 2016 Napisano 16 Maja 2016 Plus do tych co powyżej Saguaro z Decathlona i RaceKing z allegro. Do 60zł wszystko raczej z drutem.
kporys Napisano 16 Maja 2016 Napisano 16 Maja 2016 Smart Sam, Mezcal, Maxxis Aspen, Saguaro. Uniwersalny jest zestaw Saguaro przód, (2.0 bo lżejsze w wersji drutowej (dostępne w Decathlonie)) i na tył Mezcal 2.1 (rzeczywista szerokość podobna jak Saguaro 2.0). Przejechałem na takim zestawie coś koło 1000km i sprawdzał się na asfaltach i szutrach w Chorwacji jak i w lekkim błocie w Świeradowie, choć wiadomo, że trzeba było być czujnym Saguaro miałem trochę wcześniej i jej przebieg to około 2000km, ale na przodzie jest nie do zajechania.
kporys Napisano 16 Maja 2016 Napisano 16 Maja 2016 Coś tam jeszcze jest http://www.isport.pl/opona-geax-mezcal-26x2154559-p-7942.html
Rudzi0 Napisano 16 Maja 2016 Napisano 16 Maja 2016 Continental Race King ale będzie drutowana za ten hajs
nemo2009 Napisano 17 Maja 2016 Napisano 17 Maja 2016 Kenda dla odmiany http://ctbike.pl/opona-rowerowa-kenda-50-fifty-26-x-2-10-k1104-60tpi-zwijana-czarna.html http://ctbike.pl/opona-rowerowa-kenda-kick-back-k1109-26-x-2-10-60tpi-dtc-zwijana-czarna.html http://ctbike.pl/kenda-k1047-small-block-eight-sbe-dtc-26x2-10-opona-rowerowa-uniwersalna-drutowa-czarna.html http://ctbike.pl/opona-kenda-26-x-1-90-k1108-kursor-kevlar-60-tpi-dtc-uniwersalna-zwijana-czarna-duplikat-1.html
Niko26 Napisano 17 Maja 2016 Napisano 17 Maja 2016 Continental X-King, ale drutówka. Jak na swoją cenę to jest dobra, jeździłem na nich swego czasu, płaciłem właśnie jakoś między 50-60zł więc mieści się to w Twoim zakresie cenowym, na allegro albo w ###### w tej cenie na pewno jest. Wszystko niestety z drutem w tej cenie.
Bukaa Napisano 17 Maja 2016 Napisano 17 Maja 2016 Dla mnie opony Kenda Kickback sprawdzają się świetnie w tym przedziale cenowym, wyżej linkowane. Polecam. Za 60zł nawet zwijane się znajdą.
Deasor Napisano 19 Maja 2016 Autor Napisano 19 Maja 2016 Dziękuję wszystkim za pomoc i poświęcony czas Z powodu deszczu wyjazd nie wypalił, więc mam czas z decyzją do jutra. Najbliżej jestem zamówienia Schwalbe hurricane. Podobno potrafią osiągać bardzo dobre prędkości na asfalcie dając sobie także radę w terenie. Jeśli ktoś ma jakieś opinie odnośnie ich chętnie wysłucham.
Alsew Napisano 19 Maja 2016 Napisano 19 Maja 2016 Ja swego czasu na przodzie miałem Race Kinga 2,0 a na tyle Hurricana i jeździło się super po asfalcie, szutrach i leśnych ścieżkach. Hurrican na przodzie może być trochę za słaby na mokrym... więc polecam miks a!
wolek000 Napisano 19 Maja 2016 Napisano 19 Maja 2016 Piszę w podobnej sprawie, a mianowicie posiadam krossa level b6. Opony mam standardowe schwelbe rapid rob kevlar guard 29x2,1. Chciałbym kupić nowe opony lepsze najlepiej uniwersalne, szybkie na asfalt i w miarę ciche ale równiez takie co sobie poradzą w lekkim terenie w lesie. Myśle o szerokości opon 2,0 lub 2,1 tylko chciałbym o wasze porady jakie dokładnie wybrać. Za sztukę moge dać w granicach 100 zł.
cervandes Napisano 19 Maja 2016 Napisano 19 Maja 2016 I zamiast zastosować się do wszystkich odpowiedzi z tego tematu musisz na jego końcu zadać wałkowane w nim pytanie. Winszuję.
Rudzi0 Napisano 19 Maja 2016 Napisano 19 Maja 2016 wolek000 ja bym proponował Continental Race King ja osobiście zrobiłem na nich 4tys km po asfalcie i z 1tys po lesie, są uniwersalne i ciche przede wszystkim
ezios Napisano 19 Maja 2016 Napisano 19 Maja 2016 Dziękuję wszystkim za pomoc i poświęcony czas Z powodu deszczu wyjazd nie wypalił, więc mam czas z decyzją do jutra. Najbliżej jestem zamówienia Schwalbe hurricane. Podobno potrafią osiągać bardzo dobre prędkości na asfalcie dając sobie także radę w terenie. Jeśli ktoś ma jakieś opinie odnośnie ich chętnie wysłucham.Ja mam i ogólnie z samej opony jestem bardzo zadowolony ponieważ:1 mam przelatane ponad 5 tyś. km i ja zużycia bieżnika zbytnio nie widzę, 2 są bardzo przyczepne, na czystym asfalcie można kręcić kółka i mi się nie uślizgły tylko czułem jak opona pracuje na boki w obręczy , chyba coś w rodzaju snake'a (albo źle rozumiem te pojęcie), 3 na szutry i inne polne drogi poza piachem trzymają się bardzo dobrze, 4 toczą się naprawdę gładko i leciutko, kilometry idą jak wypłata, 5 są ciche, 6 na mokrym asfalcie o tył nigdy się nie bałem tylko o nie dociążony przód, 7 na błocie z gliną koniec jazdy brak jakiejkolwiek przyczepności, 8 jak dopompuje się do górnej granicy to amortyzacja znika, przeczepność się otępia ale opona toczy się jak szalona. Minus jest jeden dla mnie niestety dość poważny a dokładnie chodzi o boczną ściankę którą mogę porównać do Race Kinga ponieważ ma kolega. Zarówno mi w huraganach i koledze właśnie race kingach przecierają się boczne ścianki. Na początku widać skośne wzmocnienia a potem one się prują i pojawia się dziurka mimo że opona w stanie prawie fabrycznym. Ja swoje reklamowałem i odrzucono mi gwarancję że niby jeździłem na zbyt niskim ciśnieniu, być może i tak. Jedna przetarta poszła na przód plus duża łatka od środka i w mieście się nie boję. Dzisiaj akurat zapiąłem fotelik i ja 120 kg plus dziecko 15 kg plus rower też około 15 kg oraz przeleciane jakieś 20 km w warunkach miejskich czyli opona dostała mocno po ściankach i dzisiaj mocno pokazały się te wzmocnienia. A więc jak jesteś lekki to będziesz zadowolony i to bardzo. Warte tej ceny. Pisałem o wersji drutowej bez reflexu. Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
ghost985 Napisano 23 Maja 2016 Napisano 23 Maja 2016 Bierz Kendę 50-fifty Kevlar, widzę, że jeździmy w podobnym terenie, a na asfalcie idą "miodzio", a ja swoje wyrwałem po 5 dyszek/ szt. RaceKing miałem w drucie i jak na drutowane są lekkie, ale ścianki boczne bardzo delikatne. Ewentualnie ok. 70pln wyrwiesz zwijanego Maxxisa Crossmark.
jka Napisano 23 Maja 2016 Napisano 23 Maja 2016 Dziękuję wszystkim za pomoc i poświęcony czas Z powodu deszczu wyjazd nie wypalił, więc mam czas z decyzją do jutra. Może niewiele wniosę do tematu ale mnie doradzono i tak zrobiłem. W zamian tego co widać. Kupiłem i założyłem to coś a było to :08-07-2015r. Jeżdżę w nadmorskim terenie, sporo piachu, szutry, leśne ścieżki z korzeniami, betonowe pluty, ale zdarza się że na 45 km. wycieczce i 20 km jest asfaltem. Tak wyglądały w Styczniu 2016r. po przejechaniu 4600 km. Rower sprzedałem sąsiadowi w tamtym miesiącu wraz z tymi oponami i jeszcze długo,długo mu posłużą, a mają przejechane. Tutaj wszystko widać. http://www.forumrowerowe.org/gallery/album/3375-mix-do-jolene2/ Kolejny rower. http://www.forumrowerowe.org/garage/vehicle/7239-trek-trek-fuel-ex8/?tab=images I znowu podmiana oryginalnych opon "Bontrager" Na to co widać w mojej galerii. http://www.forumrowerowe.org/gallery/album/3501-trek-fuel-ex8/ Tym razem są to bardzo lekkie zwijane opony. http://www.forumrowerowe.org/gallery/image/20296-opony-continental-zwijane-na-przod1/ http://www.forumrowerowe.org/gallery/image/20298-opony-continental-race-king/ Sumując, po raz kolejny posłuchałem Kolegów co jeżdżą rowerami, w tym samym terenie co ja, ba oni rowery serwisują, naprawiają i sprzedają i sami jeżdzą na oponach "Continental" pamiętajmy dobierajmy je do naszego terenu i tylko tyle a może aż tyle jka
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.