Ludwiczek70 Napisano 15 Maja 2016 Udostępnij Napisano 15 Maja 2016 Witam,postanowiłem troszkę dołożyć i wybrać miedzy tymi dwoma rowerami. Niestety nie znam się na podzespołach.. Jakby ktoś mógł doradzić merytorycznie który wziąć to jutro jadę i biere http://nrowery.pl/2016/mtb-29/cayon-alhttp://www.unibike.pl/fusion27.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo59 Napisano 15 Maja 2016 Udostępnij Napisano 15 Maja 2016 northec, bez wątpienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ludwiczek70 Napisano 15 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 15 Maja 2016 Mógł byś mi wytłumaczyć dlaczego ? Ja ta firmę wczoraj zobaczyłem pierwszy raz na oczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 15 Maja 2016 Udostępnij Napisano 15 Maja 2016 Obydwa są bardzo podobne i żaden nie wyróżnia się ani na plus ani na minus. Northtec nie sprzedaje pewnie tyle co Uni ale przynajmniej dla mnie jest bardziej poważną firmą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ludwiczek70 Napisano 15 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 15 Maja 2016 Czyli nie będę żałował jeżeli wezmę Northtec ? Chodzi tu tez o ramę,tyle w internecie krąży dziwnych opini,że to łamliwe,że tamto. Już naprawdę nie wiadomo komu wieżyc 2000+ zł to nie mało a tez nie chce na minę się nadziać. Plus jest taki,ze salon z Northec jest bardzo blisko mnie,kilka minut drogi. Wiem,że z moja wagą 138-140 kg nie będę przecież skakał na górkach czy atakował z uporem maniaka krawężniki ale planuje robić długie dystanse i wiele czasu z poprzednim rowerem spędzałem w lesie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...