kris750 Napisano 14 Maja 2016 Napisano 14 Maja 2016 Witam, po roku mam taki problem z amortyzatorem (SR SUNTOUR XCR RL-R 27.5" AIR): a) przestała działać blokada skoku - dźwignia na kierownicy działa jak dawniej, jednak przestał się blokować skok amortyzatora pewnie związane z punktem a, a mianowicie regulowanie tłumienia odbicia (za pomocą pokrętła na dole goleni) także przestało mieć jakikolwiek wpływ na jego pracę w związku z tym mam pytanie czy ktoś orientuje się co się mogło stać i czy opłaca się dać ten amortyzator do naprawy tzn. czy naprawiony podziała rok i znowu wyzionie ducha? pozdr Kris Cytuj
seraph Napisano 14 Maja 2016 Napisano 14 Maja 2016 Co rok lub nawet częściej powinno się robić przynajmniej podstawowy serwis amortyzatora jeśli chcemy by pracował jak trzeba i służył dłużej. Twoje objawy mogą świadczyć o ubytku oleju w tłumiku, ale w Suntourach tłumik jest chyba nierozbieralny - jeśli tak to czeka Cię jego wymiana. Gdyby był rozbieralny to trzeba wymienić uszczelki i uzupełnić olej. Zwróć się bezpośrednio do użytkownika ACTIVIA - on Ci wyjaśni co i jak dokładnie. Cytuj
ACTIVIA Napisano 14 Maja 2016 Napisano 14 Maja 2016 Witam, po roku mam taki problem z amortyzatorem (SR SUNTOUR XCR RL-R 27.5" AIR): a) przestała działać blokada skoku - dźwignia na kierownicy działa jak dawniej, jednak przestał się blokować skok amortyzatora pewnie związane z punktem a, a mianowicie regulowanie tłumienia odbicia (za pomocą pokrętła na dole goleni) także przestało mieć jakikolwiek wpływ na jego pracę w związku z tym mam pytanie czy ktoś orientuje się co się mogło stać i czy opłaca się dać ten amortyzator do naprawy tzn. czy naprawiony podziała rok i znowu wyzionie ducha? pozdr Kris Pytanie GŁÓWNE!! Czy zalewałeś sobie dolne lagi olejem?? Cytuj
kris750 Napisano 14 Maja 2016 Autor Napisano 14 Maja 2016 Witam, nie nie zalewałem. Jedynie używałem brunoxa na górne golenie. Cytuj
ACTIVIA Napisano 15 Maja 2016 Napisano 15 Maja 2016 Odkręć od dołu śrubę od strony regulacji tłumienia oraz kluczem od góry i wyciąg kartridź. Obejżyj wtedy ten kartridż czy może uszczelki ci póściły i przy naciskaniu olej się wydostaje na zewnątrz Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.