Skocz do zawartości

[tylny widelc) pęknięcie aluminium


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie,

Czy macie polecony warsztat/serwis co dobrze by naprawił pęknięcie aluminium w Warszawie lub okolicach?

Napisano

Nad śrubą mocującą koło. Pęknięcie dopiero się zaczyna, jest poziome na jakieś 4cm

Napisano

nie dobrze :/

czym mam się sugerować przy wymianie na inną? I od razu szukać z widelcem przednim czy ten przekładać?

Napisano

Rozmiar, pod jakie koło, pod jaki skok amortyzatora, przeznaczenie, typ suportu, typ sterów, montaż  hamulców, średnica sztycy.

 

Co do widelca to nie wiemy jaki masz i co to w ogóle za rower?

Napisano

O tak to wygląda. Pojawiła się rysa, a z jeden strony pęknięcie. Jest to używany rower i może już ktoś kiedyś próbował naprawić.

cf32f5d9ce8123f409bde866c0ba9ad7.jpg

Napisano

Moim zdaniem (jako spawacz) dobrze przygotować powierzchnię z obu stron, dobry przetop i powinno trzymać. Ale skakać z hopek bym nie radził ;-)

 

Moto

Napisano

Wyrzuć to na śmietnik. Weź pod uwagę ile zapłacisz za spawanie, potem musisz to pomalować, a sprayem tego nie zrobisz. Zlicz koszty i zobacz ile będziesz musiał dopłacić do ramy... i pomyśl ile będzie kosztowało leczenie jak Ci to pęknie na trasie.

Z jednej strony "gładka szosa" ale czy zaliczysz glebę w lesie przy 15km/h na wybojach, czy na szosie przy 45km/h z górki, to obrażenia będą podobne. Odpuść, serio, szkoda zdrowia.

Napisano

 

 

To jest lity kawał alu a nie rurka pusta w środku. Spokojnie można spawać. Wcześniej zrobić analizę ekonomiczną
 
Pisałem to wiele razy w podobnych tematach. Obyś kiedyś nie zobaczył, że ktoś w takim temacie jak ten podziękował Ci, że pisaleś "śmiało spawaj" a potem musiał szczękę drutować ;) 

Nie wiem co to dokładnie za rama, rower, ale zapewne między spawaniem/lakierowaniem a nową ramą różnica będzie nie więcej niż 500zł... a to jest nic w porównaniu z tym, co trzeba później wydać na leczenie, o ile się przeżyje.
Napisano

Generalnie też jestem za wymianą uszkodzonych elementów ale widziałem naprawiane ramy w bardziej newralgicznych miejscach z którymi nic się nie działo. Jeśli z takim pęknięciem jeszcze nie odpadło to tym bardziej dobrze zespawane. Moim zdaniem to właśnie jedyne miejsce gdzie można z powodzeniem spawać bo im dalej od koła tym dźwignia dłuższa no i rurki cienkie. Oczywiście piszę o spawaniu u kogoś kto ma przygotowanie i pojęcie w naprawie ram rowerowych a nie byle gdzie.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...