kallor Napisano 13 Maja 2016 Napisano 13 Maja 2016 Hej, Na wstępie parę danych: przebieg roczny ok 5-7tys (95% asfalt) + jakaś kilkudniowa wyprawa z sakwami waga roweru 16,5 kg amortyzator - SR NVX 2700g wymiana na: - Suntour NRX DRL AIR (nie wiem ile waży) - Suntour NRX E-RLR AIR 1730g -Suntour SWING 1570g mostek 247g - wymiana na jakiś lżejszy (Boplight 130g) gripy 150g - wymiana na pianki 20g kierownica 370g - do wymiany (coś koło 150-160g) sztyca 350g - do wymiany (250g) siodło - na razie zostaje Koło przód - koło 1206g - opona schwalbe 1,5 z wkładką 810g - dętka 140g (wymiana na lekkie 100g) - zacisk 82 (wymiana na 30g) Koło tył - koło 1460g (koło do wymiany bo piasta powoli pada) - opona schwalbe 1,5 z wkładką 810g - dętka 140g (wymiana na lekkie 100g) - zacisk 82g (wymiana na 30g) Podsumowując: rurki - 547g dętki i zaciski - 184 amor - 1000g Napęd i opony wymienię jak się zużyją. Czy ktoś zna wagę amorka NRX DRL AIR?Czy warto interesować się amortyzatorem SWING? Czy sztyca, mostek itp mogą być używane? Jakie kupić koła żeby zejść ok 1kg ale żeby były wytrzymałe? (ważę ok 84-90kg, zależy od miesiąca)Jakieś dodatkowe sugestie? Jak uważacie, że nie warto pakować takiej kasy do Kandsa to napiszę, że rama mi bardzo pasuje a jakbym chciał ja kiedyś wymienić to zakupione części mogę przecież przełożyć do nowej ramy.
raffik Napisano 13 Maja 2016 Napisano 13 Maja 2016 Na początku od razu wywal uginacz. Widelec sztywny da Ci konkretne oszczędności na wadze. Potem reszta.
Root Admin Mieciu Napisano 13 Maja 2016 Root Admin Napisano 13 Maja 2016 Temat usunięty. Powód: - pkt. 2b zasad pisania - brak klamrowego nazewnictwa tematu. Zobacz tutaj, jak założyć poprawnie temat: http://www.forumrowerowe.org/topic/9018-zasady-pisania/ .
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.