Skocz do zawartości

odchudzanie ciężkiego Kands Maestro


kallor

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej,

Na wstępie parę danych:

przebieg roczny ok 5-7tys (95% asfalt) + jakaś kilkudniowa wyprawa z sakwami

waga roweru 16,5 kg  :bye2:

 

amortyzator - SR NVX 2700g wymiana na:

Suntour NRX DRL AIR (nie wiem ile waży)

Suntour NRX E-RLR AIR 1730g

-Suntour SWING 1570g

 

mostek 247g - wymiana na jakiś lżejszy (Boplight 130g)

gripy 150g - wymiana na pianki 20g 

kierownica 370g - do wymiany (coś koło 150-160g)

sztyca 350g - do wymiany (250g)

siodło - na razie zostaje

 

Koło przód

- koło 1206g

- opona schwalbe 1,5 z wkładką 810g

- dętka 140g (wymiana na lekkie 100g)

- zacisk 82 (wymiana na 30g)

 

Koło tył

- koło 1460g  (koło do wymiany bo piasta powoli pada)

- opona schwalbe 1,5 z wkładką 810g 

- dętka 140g (wymiana na lekkie 100g)

- zacisk 82g (wymiana na 30g)

 
Podsumowując:
rurki - 547g
dętki i zaciski - 184
amor - 1000g
 
Napęd i opony wymienię jak się zużyją. 
Czy ktoś zna wagę amorka NRX DRL AIR?
Czy warto interesować się amortyzatorem SWING?
Czy sztyca, mostek itp mogą być używane?
Jakie kupić koła żeby zejść ok 1kg ale żeby były wytrzymałe? (ważę ok 84-90kg, zależy od miesiąca)
Jakieś dodatkowe sugestie?
Jak uważacie, że nie warto pakować takiej kasy do Kandsa to napiszę, że rama mi bardzo pasuje a jakbym chciał ja kiedyś wymienić to zakupione części mogę przecież przełożyć do nowej ramy.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...