hehe12 Napisano 12 Maja 2016 Napisano 12 Maja 2016 Mam niedowagę, z tego powodu siedzenie jest dla mnie dosyć uciążliwe. Wiadomo, że po dłuższej jeździe nic nie wyszło ma prawo boleć, ale po 2 dniach jazdy nie da się usiedzieć. Szukam jakiegoś siodła do 200 zł +/- tylko żeby dało się jeździć . Może jakieś podkładki też istnieją dla osób wychudzonych, które troche ochronią cztery litery?
misiojedzie Napisano 13 Maja 2016 Napisano 13 Maja 2016 Jak masz problem z doborem siodełka bo gniecie czy coś innego to pierwsze co powinieneś zrobić to zmierzyć sobie rozstaw kości kulszowych i szukać siodła ok 20mm szerszego od uzyskanego wyniku, później szukaj opinii o siodełkach danej szerokości. Pamiętaj jednak że to że wydasz 200 zł na siodełko nie daje Ci gwarancji że będzie ok, często niestety trafiasz na odpowiednie dla siebie metodą prób i błędów. pzdr
Raczo Napisano 13 Maja 2016 Napisano 13 Maja 2016 Nie znam się ale zawsze myślałem, że to nadwaga jest bardziej dotkliwa dla tyłka przy jeździe na rowerze
grzcie Napisano 13 Maja 2016 Napisano 13 Maja 2016 Mam niedowagę, z tego powodu siedzenie jest dla mnie dosyć uciążliwe. Wiadomo, że po dłuższej jeździe nic nie wyszło ma prawo boleć, ale po 2 dniach jazdy nie da się usiedzieć. Szukam jakiegoś siodła do 200 zł +/- tylko żeby dało się jeździć . Może jakieś podkładki też istnieją dla osób wychudzonych, które troche ochronią cztery litery? Z górą od 8 lat używam sztycy amortyzowanej Suntour 27,2 mm , np tu używana http://allegro.pl/sztyca-amortyzowana-suntour-27-2mm-czarna-uzywa-i6183413153.html moja już 3 z rzędu. Moja waga to 85 kg.Sztyca pracuje w zakresie 55-95 kg. Od momentu jak jej używam przestał boleć mnie kręgosłup, amortyzator elastomer+sprężyna nieźle zbiera nierówności drogi. A co do siodełka to można wydać dużą kasę i siodła nie dobrać.