Skocz do zawartości

[rower] rama crosowa - czy jest sens składać

cork

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

jestem nowy i potrzebuję pomocy , sorry z góry jeżeli napiszę jakieś dziwne pytania - ale jestem laikiem w tej dziedzinie .

Ogólnie chodzi o to , że chciałem kupić jakiegoś crossa tak do 1500 zł , ale zacząłem czytać i zastanawiam się czy nie stworzyć samemu roweru crossowego, bo do mojej wyznaczonej kwoty są fajne rowery ale na kiepskim osprzęcie i tak sobie myślę , że mam w garażu mojego wysłużonego starego Whellera na shimano deore LX i może by tak dokupić ramę , koła , kierownicę itd. a osprzęt przełożyć - co Wy na to , czy jest sens ??

Napisano

chyba całość z wyjątkiem tylnej przerzutki ( tył jest Acera ) stan oceniam jako średni , a lat to pewnie koło 10 może być 

Napisano

Excel Twoim przyjacielem. Jakiś czas temu planowałem przesiadkę z 26 cali na 27,5 i po użyciu funkcji SUMA wyszło mi, że lepiej sprzedać stary rower i kupić nowy.

Napisano

No tak bym musiał robić , chyba porzucę w takim razie ten pomysł .

A co byś mi zaproponował w przedziale do 1500 zł z nowych lub używek ??

siedziałem na Kross Evado 3.0 rozmiar L i wizualnie był spoko , wygoda też ok , ale osprzęt słaby 

mam 85 kg wagi 185 cm wzrost , jeżdżę póki co okazyjnie ale mam zamiar to zmienić 

jakieś propozycje ??

Napisano

Tematów o crossach od 1000 do 2000 jest mnóstwo.

Przejrzyj kilka, ale pewnie wyczytasz w każdym lazaro integral V2/V3, kands maestro, scud itp.

Napisano

czyli ten evado 3.0 jest cienki ?? jedyny problem z zakupem przez internet to , że nie będę mógł się do niego przymierzyć ,

a evado rozmiar L mi pasował 

Napisano

Lazaro v2 ma porównywalny osprzęt, a kosztuje dużo mniej.

Kross ładniejszy i ma lanserskie hamulce, ale to niska półka i v-ki w Lazaro pewnie będą hamować lepiej.

Co do rozmiaru to zmierz długość nogi od krocza do stopy i dopasuj do rozmiarów podanych na aukcji.