grewlit524 Napisano 11 Maja 2016 Udostępnij Napisano 11 Maja 2016 Witam, Wiem pewnie podobne tematy już były, ale chciałbym porady gdyż nie znam się na oponach Mógłby mi ktoś powiedzieć, która opona jest/czy była dla Niego lepsza Interesują mnie bowiem te 3 opony:- SCHWALBE Black Jack - CONTINENTAL Explorer - CONTINENTAL Race King Jeśli ktoś miał styczność z którąś z opon i może ją polecić, proszę śmiało odpowiedzieć będę wdzięczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qumor Napisano 12 Maja 2016 Udostępnij Napisano 12 Maja 2016 Race kingi bardzo małe opory toczenia , dobre w suchym terenie i bdb na asfalt. Bardzo uniwersalne Zaś ich konkurentem są schwalbe smart sam Które są droższe lecz są też trwalsze i mają lepszą przyczepność w zakrętach za sprawą agresywnego bieżnika po bokach . Opory toczenia podobne Maly szczegół schwalbe bardziej Sypie piaskiem jak jest wilgotny bo przykleja się do opon . Sam mam race king z przodu A smart sama z tyłu ,ale myślę o zamianie ich miejscami . Bo wg mnie schwalbe lepiej się trzyma na zakrętach. Wysłane z mojego H60-L04 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grewlit524 Napisano 16 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2016 Dzięki wielkie za porady.Przydadzą się podczas kupna nowych opon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wolek000 Napisano 16 Maja 2016 Udostępnij Napisano 16 Maja 2016 Piszę w podobnej sprawie, a mianowicie posiadam krossa level b6. Opony mam standardowe schwelbe rapid rob kevlar guard 29x2,1. Chciałbym kupić nowe opony lepsze najlepiej uniwersalne, szybkie na asfalt i w miarę ciche ale równiez takie co sobie poradzą w lekkim terenie w lesie. Myśle o szerokości opon 2,0 lub 2,1 tylko chciałbym o wasze porady jakie dokładnie wybrać. Za sztukę moge dać w granicach 100 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi