Skocz do zawartości

[konserwacja] kilka pytań dotyczących konserwacji

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim. Po wyjęciu z piwnicy mojego signa ds przypomniałem sobie ze musze zmienic cały naped. Cała tylka przerzutka się posypała, łańcuch i kasety swoje przezyły.

Pierwsze pytanie dotyczy tego czy do manetki od sram x5 moge włożyć inną tańszą przerzutkę?

2. Jaką tylną kasetę i łańcuch będe musiał kupic do tego roweru?

3. Czy mogę zdemontować przednią przerzutkę i rozmontować przednią kasetę tak by została tam tylko jedna a ja będe używał tylko tylnej?

4. Jeżeli ruszając korbą czuje lekkie luzy to znaczy, że suport sie sypie? Dokręciłem korbe do suportu ale to nic nie dało

Dodam, że rower jest w pelni oryginalny. Nic nie było zmieniane. 

Jestem totalnie zielony w kwestii rowerów stąd takie (może się wydawać niektórym dziwne) pytania

Z góry dzieki za pomoc 

czy do manetki od sram x5 moge włożyć inną tańszą przerzutkę?

Tańszą to znaczy jaką? Dobiera się je do ilości rzędów , pojemności i wielkości zębatek.

Jaką tylną kasetę i łańcuch będe musiał kupic do tego roweru?

Zależy wszystko od budżetu.

3. Czy mogę zdemontować przednią przerzutkę i rozmontować przednią kasetę tak by została tam tylko jedna a ja będe używał tylko tylnej?

Z przodu nie ma kasety tylko jest korba :P Czy można ją rozmontować to zależy od modelu a po za tym będziesz potrzebował do tego napinacz albo wywalenie tarcz i zębatka narrow wide.

4. Jeżeli ruszając korbą czuje lekkie luzy to znaczy, że suport sie sypie? Dokręciłem korbe do suportu ale to nic nie dało

Ta

Konkretny model i rocznik roweru , budżet bo tak nic nie ustalimy.  

kross Sign DS z 2010 roku

Nie mam określonego budżetu. Chce wymienic tylna przerzutke, kasete tylna i łańcuch. Dodatkowo jeszcze wymienie suport skoro tamten ma już luzy. Prosze o podesłanie czegoś z dobrym stosunkiem ceny do jakości