Skocz do zawartości

[informatyka] uszkodzone pliki avi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Może znajdą się tu jacyś fachowcy od komputera którzy coś poradzą :)

Otóż kolega kupił sobie na wakacje kamerkę sportową model Tracer SJ 400HD a że akurat miałem maraton to poprosił o przetestowanie celem sprawdzenia kamery. Kamera co prawda nagrała filmy bo zajmują 3x po ok 2.5 GB ale żaden program nie potrafi ich odtworzyć, przy przeglądaniu filmów równiez na kamerze pojawia się info BŁĄD PLIKU. Próbowałem jakiś przypadkowych programów do naprawy plików avi ale nie pomogło, nie jestem informatykiem, wiedzę mam jak przeciętny użytkownik komputera. Macie jakies pomysły? Szkoda mi po prostu tego nagrania bo nigdy nie kręciłem filmów a tym razem fajnie pojechałem i chciałem mieć jakąś pamiątkę a tu nic nie wyszło :(

pzdr!

miałem podobny przypadek w kamerce Sony - winnym okazała się karta pamięci która według producenta miała 64gb ,a po dokładnym sprawdzeniu miała niecałe 6 ,dlatego polecam najpierw spróbować  nagrać coś na innej karcie i sprawdzić jaki efekt :)

Pierwsza rzecz, to zrobić kopię tego co jest, a najlepiej dwie i na jednej z nich się bawić.

Powinny być jakieś programy do naprawy filmów.

Przede wszystkim co to za format. Samo rozszerzenie nie wystarczy, trzeba jeszcze znać jak materiał był zakodowany. Jeżeli np. VLC otwiera plik, to znajdź właściwości filmu (rozdzielczość, bitrate, kodek).

Wiedząc z czym ma się do czynienia poszukać np. h264 repair.

Można też doczytać w instrukcji kamerki jaki jest format pliku.

Kiedyś był program DivFix, czy projekt dalej istnieje i obsługuje nowsze kodeki nie wiem.

A kartę jak była z allegro proponuję łatwo przetestować.

Ładujesz pliki i patrzysz kiedy zaczną się psuć. Jeżeli karta ma 16GB, a po wrzuceniu 3GB plik jest popsuty, to pojemność najpewniej jest oszukana.

Ewentualnie karta po prostu padła.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.