misiojedzie Napisano 8 Maja 2016 Udostępnij Napisano 8 Maja 2016 Witam Może znajdą się tu jacyś fachowcy od komputera którzy coś poradzą Otóż kolega kupił sobie na wakacje kamerkę sportową model Tracer SJ 400HD a że akurat miałem maraton to poprosił o przetestowanie celem sprawdzenia kamery. Kamera co prawda nagrała filmy bo zajmują 3x po ok 2.5 GB ale żaden program nie potrafi ich odtworzyć, przy przeglądaniu filmów równiez na kamerze pojawia się info BŁĄD PLIKU. Próbowałem jakiś przypadkowych programów do naprawy plików avi ale nie pomogło, nie jestem informatykiem, wiedzę mam jak przeciętny użytkownik komputera. Macie jakies pomysły? Szkoda mi po prostu tego nagrania bo nigdy nie kręciłem filmów a tym razem fajnie pojechałem i chciałem mieć jakąś pamiątkę a tu nic nie wyszło pzdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ujoty Napisano 8 Maja 2016 Udostępnij Napisano 8 Maja 2016 Spróbuj odtwarzaczem VLC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiojedzie Napisano 8 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2016 Mam go, nie otwiera pliku :/ jest czarny obraz i nie pokazuje nawet czasu trwania filmu :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piciu256 Napisano 8 Maja 2016 Udostępnij Napisano 8 Maja 2016 no to chyba rzeczywiście pliki uszkodzone, może z powodu wadliwej pamięci, może kamera coś sknociła- tego się raczej nie dowiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
znanyRSL Napisano 8 Maja 2016 Udostępnij Napisano 8 Maja 2016 miałem podobny przypadek w kamerce Sony - winnym okazała się karta pamięci która według producenta miała 64gb ,a po dokładnym sprawdzeniu miała niecałe 6 ,dlatego polecam najpierw spróbować nagrać coś na innej karcie i sprawdzić jaki efekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...