Skocz do zawartości

[amortyzator] Jaki amorek przedni do 150-200 PLN?


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, mam zamiar złożyć sobie rower do jazdy codziennej, głównie po asfalcie, ale też czasem wybieram się na przejażdżkę do lasu. Rower składam z części w większości używanych, lecz chcę aby posłużył mi on trochę dłużej. Większość części już mam, jednak amortyzator to największy problem, ponieważ nie mam pojęcia jaki byłby najlepszy w przedziale cenowym do 200 złotych. Chciałbym, żeby miał co najmniej 100 mm skoku, musi mieć mocowanie zacisku hamulca tarczowego oraz rurę sterową pod 1 1/8 cała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 200zł żaden, jeśli to ma być prawdziwy, działający amortyzator.

Co to konkretnie za rama/rower?

Jak w większości po asfalcie będziesz brykał, to rozejrzyj się za sztywnym widelcem, ale nawet one nie kosztują 200zł... ;) A końcówka postu sugeruje niestety, że ten „rower do jazdy codziennej, głównie po asfalcie” to będzie kolejna potworna wariacja na bazie jakiegoś topornego prawie-górala jak to bywa w naszym pięknym kraju...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pablo daj sobie spokoj z tym Suntourem, przy twojej wadze nawet go nie ugniesz na najmniejszym scisku sprezyny, ja waze 74kg i musialem powiesic sie na kierownicy zeby cos tam bylo czuc. Naprawde szkoda kasy, juz lepiej zrobisz jak podpowiadali koledzy wyzej - kup sztywny widel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłbym prosić jakiś link do aukcji czy coś takiego?

 

Mam coś takiego co poniżej.  Jest to XCM HLO z 2015r.

 

f1122a.jpg

Pablo daj sobie spokoj z tym Suntourem, przy twojej wadze nawet go nie ugniesz na najmniejszym scisku sprezyny, ja waze 74kg i musialem powiesic sie na kierownicy zeby cos tam bylo czuc. Naprawde szkoda kasy, juz lepiej zrobisz jak podpowiadali koledzy wyzej - kup sztywny widel.

 

Nie wiem jak ci działał twój XCM lecz częściej mam osoby wymieniające na twarde spręzyny ze względu tego że fabryczne są za miękkiie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzialal tak jak napisalem, plus przez slabe uszczelnienia zaczal rdzewiec od srodka, bo woda sie kumulowala w jednej goleni. Najlepiej jak Pablo przejdzie sie na spacer do rowerowego i sprawdzi jak taki amorek sie ugina pod jego ciezarem i czy mu to wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam coś takiego co poniżej.  Jest to XCM HLO z 2015r.

 

f1122a.jpg

 

Nie wiem jak ci działał twój XCM lecz częściej mam osoby wymieniające na twarde spręzyny ze względu tego że fabryczne są za miękkiie

Mogę tylko potwierdzić.Wiem że różnice spore bo posiadam w crosie amortyzator NVX HLO tylko 75mm i ważę 80 kg ale w lesie na stosunkowo niedużych nierównościach jestem w stanie "dobić" go całego.Tak więc w nowszych zrobiło się faktycznie miękko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

 

 

szkoda że do mnie się nie odzywacie bo wymieniam oprócz rur sterowych także rury goleniowe, a do XCT i do XCM to mam ponad 300 kompletów nowych rur goleniowych co u mnie leży i leży

 

Koszt takiej operacji to pewnie około kwoty na nowy amorek :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecierz jest strona założona o wymianie rur goleniowych http://www.forumrowerowe.org/topic/185404-amortyzator-wymiana-rur-goleniowych/page-2 Ostatnio ile tego wyrzuciłem na złom a rury goleniowe były tam sprawne nie zardzewiałe. Powodem złomowania tj np pęknieta korona a wymiana rur goleniowych w amorku to trwa mi do 15 minut

JAK KTOŚ MA PRZERDZEWIAŁE RURY GOLENIOWE TO PISAĆ  W TYM TEMACIE CO POWYŻEJ LINK PODAŁEM - Z chęcią pomogę  :thumbsup: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...