jedrzej1986 Napisano 6 Maja 2016 Udostępnij Napisano 6 Maja 2016 Hejka dwa dni temu wpadł mi w ręce rower dla mojej lubej: Gazelle Esprit. Jest bardzo zaniedbany i wymaga sporo pracy. Jedną ze spraw, którą trzeba załatwić to przerzutka, nigdy wcześniej nie miałem roweru z biegami w piaście i stąd moje pytanie: Co to za przerzutka (firma), czy powinno to tak wyglądać i czy da się to naprawić czy nastawić się na wymianę. http://www.fotosik.pl/zdjecie/a228a4e53493ed3e http://www.fotosik.pl/zdjecie/76b3586e91c6aec0 http://www.fotosik.pl/zdjecie/509b8d3e2896434f http://www.fotosik.pl/zdjecie/64a2419c25dae65c http://www.fotosik.pl/zdjecie/d9b3fe31d9d342b9 _____________________________________ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emremigiusz Napisano 6 Maja 2016 Udostępnij Napisano 6 Maja 2016 Tych piast jest mało w porównaniu z siedmiobiegowymi tej firmy,Sachs,Sram,to to samo,Sram przeją Sachsa. Piasta może być sprawna,lecz zazwyczaj pada klickbox,to te plastikowe pudełko z prawej strony piasty na ośce,z nim w tych piastach jest największy problem,piasta w stanie spoczynku to drugi bieg,dopiero po wepchnięciu jednego z popychaczy jest jedynka,gdzie w siódemce spoczynek jest na jedynce. Powinien być jeszcze taki czerwony plastik który przychodzi na ośkę,naprowadzający klickboxa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiciok Napisano 6 Maja 2016 Udostępnij Napisano 6 Maja 2016 Miałem kiedyś piastę Sachs Pentasport 7 - tak samo to działało. Linka w zamkniętym pancerzu. Ogólnie działało to super... żadnego plastiku naprowadzającego nie było. Grunt to dobrze trafić zakładając przerzutkę. Miałem to ze 3 lata i było bezobsługowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emremigiusz Napisano 6 Maja 2016 Udostępnij Napisano 6 Maja 2016 Kiciok-no to jesteś w czepku urodzony,bo to szajbka w zasadzie niezbędna,trzyma w jednej pozycji popychacz rurkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiciok Napisano 6 Maja 2016 Udostępnij Napisano 6 Maja 2016 Ja cały komplet dostałem z roweru, który szedł do kasacji po wypadku. Dlatego możliwe, że tego nie miałem, ale piasta działała ogólnie bezproblemowo, wszystkie 7 biegów. Jak na tamte czasy to pamiętam, że dało radę nawet na tylnym kole jeździć na tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emremigiusz Napisano 6 Maja 2016 Udostępnij Napisano 6 Maja 2016 W istocie da się bez tego jeździć,ale nie mąćmy ludziom w głowach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrzej1986 Napisano 7 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2016 Dzięki serdeczne za odpowiedzi, kupuję zatem przerzutkę kompletną i zabieram się do pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hetman Napisano 9 Maja 2016 Udostępnij Napisano 9 Maja 2016 No, tego... A co nie działa? Że chcesz kupować i wymieniać wszystko ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiciok Napisano 9 Maja 2016 Udostępnij Napisano 9 Maja 2016 Zapewne skrzywiony "bolec" od piasty + wyrobiony środek przerzutki, który powinien trzymać ten bolec... z tą przerzutką jest taki myk, że mocując ją, trzeba trafić idealnie. Wspomniany czerwony plastik miał to zapewne ułatwiać, a nie mając go, trzeba się trochę pomęczyć. Plus jest taki, że jak już się natrafi, to potem jest to bezobsługowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrzej1986 Napisano 9 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2016 Ano jest dokładnie jak pisze Kiciok bolec od piasty jest skrzywiony. Widziałem na allegro i na ebayu niemieckim przerzutki kompletne łącznie z tym czerwonym plastikiem. Ale może powinienem wymienić też piastę? Bo cholera wie w jakim to wszystko jest stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiciok Napisano 9 Maja 2016 Udostępnij Napisano 9 Maja 2016 Skoro chcesz to wymieniać, to próbowałeś po prostu delikatnie naprostować i założyć przerzutkę? Jeśli nie masz nic do stracenia, to warto spróbować. Jeśli Ci się uda, to zostanie sporo w kieszeni, bo te piasty wcale takie tanie nie są + trzeba by wtedy od nowa zapleść koło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrzej1986 Napisano 9 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2016 No nie próbowałem ale w sumie warto spróbować, tylko pytanie czy bez tego czerwonego dyngsa będzie działać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiciok Napisano 9 Maja 2016 Udostępnij Napisano 9 Maja 2016 Tak jak wyżej Ci pisałem, miałem oryginał sachs pentasport i działało bez tego plastiku, więc i Tobie powinno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.