Rutek Napisano 6 Maja 2016 Napisano 6 Maja 2016 Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem, że koło tak jakby wskakiwało mi w pozycji na wprost, przez co jest delikatny opór w skręcaniu. Czy może to być spowodowane zbyt mocno skręconymi sterami lub mostkiem. Czy może to łożyska do wymiany?? Pozdrawiam.
Ychu Napisano 6 Maja 2016 Napisano 6 Maja 2016 Że co robiło? Opisz to normalnie bo tak raczej nikt nie pomoże. Po za tym jak coś się dzieje że sterami to należało by tam zajrzeć. Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka
Rutek Napisano 6 Maja 2016 Autor Napisano 6 Maja 2016 Ok. Jak ruszam przednim kołem (skręcam), to koło jakby zatrzymywało/blokowało się w pozycji idealnie na wprost. Tak jakby wskakiwało, przez co koło stawia delikatny opór przy skręcaniu. Jak koło jest uniesione w górę i z pozycji skrętu puszczasz je lekko w drugą stronę, zatrzymuje się idealnie w środku, na wprost, zamiast płynnie przekręcić się na drugą stronę :-) mam nadzieję, że jaśniej napisałem.
Ychu Napisano 6 Maja 2016 Napisano 6 Maja 2016 Teraz to jest to Może być za mocno skręcone a mogą być wyjechane bieżnie i kulki. Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka
Rutek Napisano 6 Maja 2016 Autor Napisano 6 Maja 2016 Generalnie da się normalnie skręcać, tylko czuć ten opór na kierownicy. No i kwestia tego, żeby gorzej nie było.
Ychu Napisano 6 Maja 2016 Napisano 6 Maja 2016 Oglądnij główkę ramy. Też może dawać takie objawy jeśli jest pęknięta. Jeśli nic tam nie znajdziesz to możliwe że warto by zajrzeć do sterów.
Mod Team sznib Napisano 6 Maja 2016 Mod Team Napisano 6 Maja 2016 Co za problem? Poluzuj, jak problem zniknie, za mocno skręcone. Jak nie zniknie, stery do wymiany.
Rutek Napisano 6 Maja 2016 Autor Napisano 6 Maja 2016 Dobra jeszcze jedno. Luzuje wyłącznie tą śrubę od kapsla z góry. Te od mostka zostawiam skręcone tak?
Garlock Napisano 6 Maja 2016 Napisano 6 Maja 2016 Nie, ta od kapsla jest tylko do wstępnego ustalenia luzu. To te na mostku trzymają wszystko w kupie.
Fenthin Napisano 6 Maja 2016 Napisano 6 Maja 2016 Luzujesz mostek, luzujesz top cap, ustawiasz stery śrubą top capa, dokręcasz mostek. Jeśli nie poluzujesz śrub mostka, nie będziesz w stanie wyregulować sterów, gdyż łożyska i tak będą ściśnięte przez zamocowany mostek.
Rutek Napisano 6 Maja 2016 Autor Napisano 6 Maja 2016 Ok. W takim razie jutro działam. Dzięki za rady. Jak pojawią się jakieś wątpliwości, bądź problemy będę pytał ;-) Pozdrawiam.
Mod Team Puklus Napisano 8 Maja 2016 Mod Team Napisano 8 Maja 2016 koło tak jakby wskakiwało mi w pozycji na wprost A czyli doprowadziłeś swoje stery to tzw "auto pilota" o kilku zapamiętanych pozycjach
vdcmike Napisano 8 Maja 2016 Napisano 8 Maja 2016 Na 99% masz "kwadratową" co najmniej jedną kulkę w sterach i/lub rozwalony wianek. Do wymiany wianki i przydałoby się bieżnie (najtaniej wyjdzie zakup i wymiana kompletnych sterów).
Rutek Napisano 12 Maja 2016 Autor Napisano 12 Maja 2016 Tak. Stery do wymiany. Dzięki za pomoc i podopowiedzi. A Waszym zdaniem accent-a mogą być, czy porywać się na coś innego? Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.