lukash3 Napisano 6 Maja 2016 Udostępnij Napisano 6 Maja 2016 Hej, chciałem zajrzeć profilaktycznie do Raidona, skontrolować czy nie ma syfu. Mały serwis to rozumiem tylko dolne lagi zdejmujemy, czyścimy i koniec? Czy można wlać oleju? Jak wygląda tlumik, 2015 jest rozbieralny? To Raidon z blokada z kierownicy i czerwonym pokrętłem tłumienia na dole. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dziksoltys Napisano 6 Maja 2016 Udostępnij Napisano 6 Maja 2016 raidon na dole nie ma uszczelek więc oleju nie ma sens wlewać (chyba że uszczelnisz). Wejdź na stronę Activia.sgl.pl tam znajdziesz schemat amortyzatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukash3 Napisano 6 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2016 No właśnie schematy nie działają ale dzięki za informację. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 6 Maja 2016 Udostępnij Napisano 6 Maja 2016 Kartridż jest nierozbieralny, nie zalewaj dolnych lagów jak chcesz mieć jeszcze żywot amorka. Raidon jest prosty w serwisowaniu przez to serwis polega tylko na czyszczeniu i świeżym smarowaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukash3 Napisano 14 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2016 Activia - jeszcze pytanie - podobno zalanie lagi z komorą powietrzną pomaga trochę w pracy. Amorek kupiłem od Ciebie w wakacje zeszłe, wiesz może czy będą tam już gąbki olejowe? czy warto dokładać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 14 Maja 2016 Udostępnij Napisano 14 Maja 2016 (edytowane) na pewno nie masz gąbek więc warto dokładać a akurat pozostały mi jeszcze 2 komplety Edytowane 14 Maja 2016 przez ACTIVIA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Poochaty Napisano 14 Maja 2016 Udostępnij Napisano 14 Maja 2016 ile takie gąbki kosztują? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 14 Maja 2016 Udostępnij Napisano 14 Maja 2016 http://activia.sgl.pl/czesci/czesci-zamienne-suntour/gabki-olejowe/gabki-olejowe/189 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bioly87 Napisano 17 Maja 2016 Udostępnij Napisano 17 Maja 2016 (edytowane) Aktualnie nakładam smar w miejsce gdzie mają być gąbeczki i jak jest ładna pogoda i sucho to jest ok, a po jeździe w deszczu na goleniach pojawia się cieniutka warstwa smaru, czy to przez marne uszczelki przeciw kurzowe woda dostaje się do środka i wychodzi ze smarem? Po założeniu tych gąbeczek nie smaruje się już uszczelek smarem? Często trzeba te gąbeczki nasączać? Edytowane 17 Maja 2016 przez bioly87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 17 Maja 2016 Udostępnij Napisano 17 Maja 2016 Fabryczne sa do d..y Przez to sporo osób kupuje u mnie uszczelki przeciwkurzowe z warga co zapobiega dostawaniu się wody do środka. A PONADTO NIGDY NIE PSIKAJ JAKICHKOLWIEK ŚRODKAMI BEZPOŚREDNIO NA LAGI.Jedynie to psiknac na sciereczki i lagi wytrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel2208 Napisano 18 Maja 2016 Udostępnij Napisano 18 Maja 2016 Ja w swoim RS maczam palucha w oleju 15W, którym nasączam gabki przy serwisie i smaruje lagi. Kilka pompowań i wycieram do sucha z uszczelkami włącznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bioly87 Napisano 18 Maja 2016 Udostępnij Napisano 18 Maja 2016 Wymieniał ktoś uszczelki przeciwkurzowe? Ciężko będzie je wsadzić rękoma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 18 Maja 2016 Udostępnij Napisano 18 Maja 2016 to zależy od uszczelek. Ten sam model do tych samych modeli amorków, to raz mi lekko wchodzą a nie raz musiałem używać większej siły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.