Skocz do zawartości

[opony] podjazdy i zjazdy w błocie


misiojedzie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Szybkie pytanie: co założyć na tył na trasę składającą się głównie z podjazdów i zjazdów w błocie? Na co dzień w płaskich terenach miejsca zamieszkania używam racing ralpha 2.10 ale dziś przejechałem na próbę trasę sobotniego maratonu w zupełnie innym terenie i na tej oponie kręcę w miejscu. Być może nabiłem za wysokie ciśnienie ale mam jeszcze w domu drutowe 29" Rapid Rob 2.25 i Tough Tom 2.25, pomóżcie wybrać najlepsze rozwiązanie :)

 

pzdr!

Napisano

IMHO z tych co posiadasz to te ostatnie. Najmniej rejsingowo-wycacane tak na oko, choć zaznaczam że nie miałem z nimi do czynienia, ale raczej trudno żebyś leciał na szybko do sklepu po opony na jeden maraton bo akurat ja czy ktoś inny takie poleci. A ciśnienie swoją drogą możesz dać niskie jeśli obecnie dmuchasz na kamień - sam sprawdzisz czy jest lepiej czy gorzej ;)

Napisano

Przecież Rapid Rob to w zasadzie budżetowa wersja Racing Ralpha, więc jeżeli chcesz coś zmienić to załóż Tough Toma (budżetowa wersja Nobby Nica) (w zasadzie to starsze wersje bieżnika tych opon).

Czy to będzie najlepsze nie wiem. Pytanie ile tego błota na trasie i czy większa masa opony nie zaszkodzi bardziej.

Napisano

Sporo, praktycznie cały las wolski wczoraj to była breja, przedni rocket ron zero uślizgów ale racing ralph na tyle to na tych podjazdach tragedia. W sumie ludzie jeżdżą na 2x nobby nic i sobie chwalą, tough tom to niezły traktor, dojdzie 300g wagi ale przyczepność na pewno będzie lepsza. Sam już nie wiem.

Napisano

dojdzie 300g wagi ale przyczepność na pewno będzie lepsza. Sam już nie wiem.

Rozumiem, że będziesz walczył o pudło urywając każdą sekundę? :)
Napisano

Raczej wolałbym zostawić rocketa na przodzie, porównując z tough tomem na którym przejeździłem zimę i wiosnę rocket jest dużo lepszy na przód ;) 


Rozumiem, że będziesz walczył o pudło urywając każdą sekundę? :)

Jasne, co najwyżej o miejsce w 1 połowie :D

Napisano

Na przód daje się zwykle agresywniejszą oponę. Czy ta "lepszość" to mniejsze opory toczenia? Na przodzie i tak nie jest to tak odczuwalne, chyba że ten Tom to jakaś wyjątkowo uboga wersja z mega twardej gumy i pomimo sensownego bieżnika nie daje sensownej przyczepności...


Jasne, co najwyżej o miejsce w 1 połowie :D

No to solidna kupa z rana da Ci większy zysk wagowy niż te 300g na oponach ;)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...