huehuehuehuehue Napisano 5 Maja 2016 Udostępnij Napisano 5 Maja 2016 (edytowane) Witam, dostałem rower (używany) KROSS LEVEL A4 z amortyzatorem DART2, zauważyłem że się nie ugina jak by był zablokowany, na kierownicy jest rock shox do blokady amora, ale jak włączam i wyłączam to jest tak samo czyli nie "pracuje" nie znam się na amortyzatorach więc proszę o pomoc ktoś? coś? Edytowane 7 Maja 2016 przez durnykot pkt 2b Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Classified Napisano 5 Maja 2016 Udostępnij Napisano 5 Maja 2016 odkręć linkę od lockouta, jeżeli manetka nie chodzi, i zobacz czy pokrętło wróci na swoją pozycję. Może być tak, że lockout jest rozwalony i ustawił się w pozycji blokady. Jest to znany problem. Moja rada - jak nie lubisz grzebać w amorach to oddaj go do serwisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 5 Maja 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Maja 2016 Ale w ogóle sie nie ugina ? RSy z tamtych lat i ogólnie uginają sie ok 1cm na blokadzie. Dodatkowo darty lubiły być zwyczajnie twarde. Imbusem 2mm odkręć linkę i jak pokrętło samo nie wróci, ręcznie je obróć odwrotnie do kierunku strzałki. Jak to nie pomoże to : - blokada se zacięła i jest ciągle zablokowana, ale posiada blow off, wiec przy mocnym nacisku powinna puścić - widelec jest zaniedbany, opory + twarda sprężyna sprawia wrażenie zablokowanego - możliwe są obie powyższe sytuacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huehuehuehuehue Napisano 5 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2016 użyłem dużo siły ale nie ugina się ani troszke, odkręciłem i dalej tak samo, widelec wygląda na zadbany, jutro wybiorę się do serwisu ile może kosztować naprawa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Classified Napisano 5 Maja 2016 Udostępnij Napisano 5 Maja 2016 Serwis powinien Ci zrobić ekspertyzę, dać znać czy i jakie części trzeba wymienić i ile to będzie kosztować. Poproś ich o wycenę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 7 Maja 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 7 Maja 2016 Jeżeli nie znasz pochodzenia widelca, a jest sztywny jak dziadkowy fallus po wiagrze, obawiam sie zakiśnięcia na ślizgach. To już poważna sprawa i nawet rozebrać go będzie problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hellfirez1 Napisano 23 Maja 2016 Udostępnij Napisano 23 Maja 2016 mogl tez nawalic tlumik. Jesli masz dwie lewe rece, to do serwisu i tam go rozkreca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 23 Maja 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 23 Maja 2016 No jak zakisły ślizgi jak przypuszczam, to do rozebrania będzie potrzebna spora siła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piciu256 Napisano 24 Maja 2016 Udostępnij Napisano 24 Maja 2016 ja obstawiam na opcję bardziej optymistyczna- nawalił tłumik i olej w goleniami dolnych blokuje skok jak się okaże że nie mam racji to masz pecha. Tapnięte z mojego Mi3. jeśli napisałem coś dziwnego to wina autokorekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hellfirez1 Napisano 24 Maja 2016 Udostępnij Napisano 24 Maja 2016 tak czy siak musi rozebrać go ktoś kto w miarę ogarnia temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.