huehuehuehuehue Napisano 5 Maja 2016 Udostępnij Napisano 5 Maja 2016 (edytowane) Witam, dostałem rower (używany) KROSS LEVEL A4 z amortyzatorem DART2, zauważyłem że się nie ugina jak by był zablokowany, na kierownicy jest rock shox do blokady amora, ale jak włączam i wyłączam to jest tak samo czyli nie "pracuje" nie znam się na amortyzatorach więc proszę o pomoc ktoś? coś? Edytowane 7 Maja 2016 przez durnykot pkt 2b Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Classified Napisano 5 Maja 2016 Udostępnij Napisano 5 Maja 2016 odkręć linkę od lockouta, jeżeli manetka nie chodzi, i zobacz czy pokrętło wróci na swoją pozycję. Może być tak, że lockout jest rozwalony i ustawił się w pozycji blokady. Jest to znany problem. Moja rada - jak nie lubisz grzebać w amorach to oddaj go do serwisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 5 Maja 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Maja 2016 Ale w ogóle sie nie ugina ? RSy z tamtych lat i ogólnie uginają sie ok 1cm na blokadzie. Dodatkowo darty lubiły być zwyczajnie twarde. Imbusem 2mm odkręć linkę i jak pokrętło samo nie wróci, ręcznie je obróć odwrotnie do kierunku strzałki. Jak to nie pomoże to : - blokada se zacięła i jest ciągle zablokowana, ale posiada blow off, wiec przy mocnym nacisku powinna puścić - widelec jest zaniedbany, opory + twarda sprężyna sprawia wrażenie zablokowanego - możliwe są obie powyższe sytuacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huehuehuehuehue Napisano 5 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2016 użyłem dużo siły ale nie ugina się ani troszke, odkręciłem i dalej tak samo, widelec wygląda na zadbany, jutro wybiorę się do serwisu ile może kosztować naprawa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...