xnimac Napisano 12 Maja 2016 Udostępnij Napisano 12 Maja 2016 Ale mówisz o jeździe na co dzień czy podczas ścigania w górskich maratonach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t.j.tomasz Napisano 12 Maja 2016 Udostępnij Napisano 12 Maja 2016 Takie codzienne śmiganie. Wyskoczymy z lasu na asfalt, żeby do domu dojechać i trzeba będzie szybko kręcić, żeby się utrzymać. Przynajmniej takie odniosłem wrażenie - pierwsza jazda bez licznika. Trasy maratonów, zwłaszcza xc, to inna bajka. Tam sobie da radę. Sprawdzę już wkrótce na maratonie w Korzybiu Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka P.S. gripy trochę tandetne Oj tak, lipa straszna Dostałem też śliczny komplet odblasków [emoji14] A linki i przewody do poskracania. Montaż końcowy - jak to w Krossie Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KROSS.R7.2016 Napisano 12 Maja 2016 Udostępnij Napisano 12 Maja 2016 mój r7 Jakby ktoś potrzebował jakiś detal z bliska to śmiało pisać.A jeśli mowa o napędzie, to nie wydaje mi się, żebym miał jakoś wyjątkowo mocną nogę. Powiedziałbym nawet, że poniżej średniej. Pod górkę jest zupełnie normalnie, jak w 3x9. Za to na prostych chyba będę zostawał z tyłu za kumplami z dwiema przerzutkami.Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka a na naklejce specyfikacji masz ultralight czy suprlight aluminium? nurtuje mnie to bo R7 R8 B7 B8 mają rame ultralight a na naklejkach superlight. z kolei jedynie B8Rio ma i tu i tu ultra.. chociaż na zdjęciach dla mnie wygląda jakby miało 2 kreski a nie jedną jak dla ultra.. na naklejce na ramie.?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t.j.tomasz Napisano 12 Maja 2016 Udostępnij Napisano 12 Maja 2016 mój r7 a na naklejce specyfikacji masz ultralight czy suprlight aluminium? Superlight - dwie kreski Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KROSS.R7.2016 Napisano 12 Maja 2016 Udostępnij Napisano 12 Maja 2016 http://portal.bikeworld.pl/artykul/testy_i_nowosci/testy_rowerow/15242/test_kross_level_b8_rio polecam przeczytać Superlight - dwie kreskiWysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka I kolejna zagwozdka Krossa z czego tak naprawdę zrobione są te ramy wychodzi że ultra lite na technologi super lite ?? Jak znam życie to raczej są z super lite aluminium . Jednak wolałbym się mylić ! Byłaby na moją korzyść ta pomyłka ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 12 Maja 2016 Udostępnij Napisano 12 Maja 2016 http://portal.bikewo...ss_level_b8_rio polecam przeczytać Kolejny art. sponsorowany? Same achy i echy, nic ciekawego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majk83 Napisano 13 Maja 2016 Udostępnij Napisano 13 Maja 2016 https://www.youtube.com/watch?v=DNpYIGqt8IA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 13 Maja 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 13 Maja 2016 Moje B8 Rio przyjechało wczoraj. Całkiem spoko. Napęd 1x11 nie taki straszny jak mówią. Amortyzator taper, za to nie dojechał remote lockout. Na 183 cm wzrostu rama 19". Kupiłem Rio, bo zwykłe b8 i b7 nie były dostępne i Kross nie potrafił powiedzieć kiedy będą. Dostałem też ładny rabat w lokalnym sklepie, także nie żałuję. Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka Czy mógłbyś mi na pw napisać jakiego rzędu rabat dostałeś ? Czy miałeś okazję zważyć ten rower w tym rozmiarze w specyfikacji fabrycznej ? Zastanawiam się ile on realnie waży i ile można szybkim i niezbyt drogim kosztem urwać z tego poprzez wymianę jeszcze nowych komponentów na inne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t.j.tomasz Napisano 13 Maja 2016 Udostępnij Napisano 13 Maja 2016 Zastanawiam się ile on realnie waży i ile można szybkim i niezbyt drogim kosztem urwać z tego poprzez wymianę jeszcze nowych komponentów na inne. Jeśli chodzi o wagę, to nie mam tekiej, na której mógłbym go zważyć. Chyba, że łazienkowa Ale możesz posiłkować się tym: http://rowerowawaga.pl/index.php?d=artykul&kat=126&mar=227&art=6686 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KROSS.R7.2016 Napisano 13 Maja 2016 Udostępnij Napisano 13 Maja 2016 https://www.youtube.com/watch?v=DNpYIGqt8IA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 16 Maja 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 16 Maja 2016 @@t.j.tomasz, widzę, że jeździsz w zwykłych butach. Rzecz się ma raczej do spd-ów, ale Ciebie też o to mogę zapytać. Na wstawianym wyżej filmiku pada jedna niepokojąca uwaga co do tylnego trójkąta. Dla rozmiarów butów spd większych niż 44, tył buta może haczyć o tylne widełki ramy, które są mocno rozstawione. Zauważyłeś może to u siebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t.j.tomasz Napisano 16 Maja 2016 Udostępnij Napisano 16 Maja 2016 @@t.j.tomasz, widzę, że jeździsz w zwykłych butach. Rzecz się ma raczej do spd-ów, ale Ciebie też o to mogę zapytać. Na wstawianym wyżej filmiku pada jedna niepokojąca uwaga co do tylnego trójkąta. Dla rozmiarów butów spd większych niż 44, tył buta może haczyć o tylne widełki ramy, które są mocno rozstawione. Zauważyłeś może to u siebie?Do głowy by mi nie przyszło, żeby coś takiego sprawdzić na przymiarkach Tak naprawdę jeżdżę w SPD'kach, żeby rower do domu dostarczyć założyłem takie pedały jakie akurat miałem pod ręką. Faktycznie jest blisko, ale nic nie haczy. Na zdjęciu but 44 wpięty w M520. Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka Do głowy by mi nie przyszło, żeby coś takiego sprawdzić na przymiarkach Tak naprawdę jeżdżę w SPD'kach, żeby rower do domu dostarczyć założyłem takie pedały jakie akurat miałem pod ręką. Faktycznie jest blisko, ale nic nie haczy. Na zdjęciu but 44 wpięty w M520. Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 16 Maja 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 16 Maja 2016 Też bym na to nie zwrócił uwagi, gdyby nie fakt tego filmiku z yt. Dziś byłem się przymierzyć do tego krossa. Na żywo wygląda zadziwiająco dobrze, jak nie kross. Mostek mógłby być zastosowany dłuższy. Zastanawiam się nad nim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KROSS.R7.2016 Napisano 16 Maja 2016 Udostępnij Napisano 16 Maja 2016 W mojej ramie jest podobnie, czasami jak mi noga się ustawi to wale o ramę piętą ,ale można się przyzwyczaić by nie skręcać nogi , choć i tak na razie od czasu do czasu zahaczę ją piętą . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 17 Maja 2016 Udostępnij Napisano 17 Maja 2016 Może da się lekko bloki okręcić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KROSS.R7.2016 Napisano 17 Maja 2016 Udostępnij Napisano 17 Maja 2016 Na razie jeżdżę w zwykłym obuwiu . SPD czeka na buty, więc nie wiem jak jest z tym obijaniem w SPD'kach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KROSS.R7.2016 Napisano 20 Maja 2016 Udostępnij Napisano 20 Maja 2016 (edytowane) Mam już swoje pierwsze [buty SPD z Lidla] co prawda nie są to te które Chciałem https://www.centrumrowerowe.pl/buty-rowerowe/meskie/mtb/p,buty-spd-sh-m089-czarne-shimano,442743.html ale z braku funduszy muszą poczekać. Lidl-owe SPD wziąłem wczoraj bez zastanowienia za cenę 49 zł [wyprzedaż] Korzystam z Pedałów Spd PD-M424 https://www.centrumrowerowe.pl/czesci/pedaly-rowerowe/mtb-zatrzaskowe/p,pedaly-spd-pd-m424-shimano,6043.html?qrtc_slt=slt_product_2_cr&qrtc_tpl=tpl_prod_view&qrtc_typ=prd&qrtc_prd=75542374&qrtc_pos=1&skad=quartic Muszę się przyznać że jestem zadowolony z tych butów. Jako moje pierwsze SPD do nauki jazdy i za tą cenę są bezkonkurencyjne. Ogólnie wszystkim je polecam przy cenie 50 zł P.S. Nie walę nimi o tylny trójkąt przy wpięciu w bloki, roz. buta 44.[b8,B7,B8rio,R8,R7] Edytowane 20 Maja 2016 przez KROSS.R7.2016 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 20 Maja 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 20 Maja 2016 Nosz kur..... Wczoraj miałem odebrać rower. U mnie ta sama sytuacja. Zamiast blokady skoku na kierownicy, amortyzator z pokrętłem. Nie odebrałem i czekam na ruchy ze strony Krossa. Ponad to kolejna różnica, na stronie jest napisane że rozmiar tarcz dla S i M to 160 mm przód-tył. U mnie było 180 przód i 160 tył. Dodatkowo center-lock. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel2208 Napisano 20 Maja 2016 Udostępnij Napisano 20 Maja 2016 Z tego co widzę to w opisie amortyzatora jest informacja o blokadzie na koronie. Tarcze również podane w jednym rozmiarze dla wszystkich wielkości ram. Dziwne jednak jest to, że na zdjęciu jest z blokadą na kierownicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucass3 Napisano 20 Maja 2016 Udostępnij Napisano 20 Maja 2016 (edytowane) Na zdjęciach często są lepsze komponenty (nie tylko u krossa) dlatego lepiej skupiać się na specyfikacji. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Edytowane 20 Maja 2016 przez lucass3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciej762 Napisano 20 Maja 2016 Udostępnij Napisano 20 Maja 2016 W tym opisie (był gdzieś tutaj wcześniej wrzucony) też jest manetka na kierownicy. Dla mnie to wtopa. W temacie obok był amor zwykły zamiast taper w b7. Część kupujących na pewno nie zauważy. Też nie odbrałbym takiego roweru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 20 Maja 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 20 Maja 2016 W teście bikeworlda, też jest wyraźny plus dla amortyzatora z blokadą skoku na kierownicy: http://portal.bikeworld.pl/artykul/testy_i_nowosci/nowosci_sprzetowe/15179/kross_i_limitowana_kolekcja_inspirowana_rio Chciałem być patriotą i kupić coś polskiego, to teraz mi to wyjdzie bokiem... Kross wie o tym problemie, nie jesteśmy jedyni którzy się na to nacięli. Podobno dziś ma być ostateczna decyzja ze strony Krossa, w jaki sposób to będą załatwiać. Najlepsze jest to, że do sklepu obok przyszedł Kross z manetką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciej762 Napisano 20 Maja 2016 Udostępnij Napisano 20 Maja 2016 Czyli typowa loteria. Dobrze, że odpuściłem, byłem już blisko zakupu zwykłego b8. Dziwne gięcie górnej rury mnie odstraszyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KROSS.R7.2016 Napisano 20 Maja 2016 Udostępnij Napisano 20 Maja 2016 wczoraj w sklepie widziałem 4 modele B8RIO wszystkie bez manetki poplock na kierownicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KROSS.R7.2016 Napisano 24 Maja 2016 Udostępnij Napisano 24 Maja 2016 Nosz kur..... Wczoraj miałem odebrać rower. U mnie ta sama sytuacja. Zamiast blokady skoku na kierownicy, amortyzator z pokrętłem. Nie odebrałem i czekam na ruchy ze strony Krossa. Ponad to kolejna różnica, na stronie jest napisane że rozmiar tarcz dla S i M to 160 mm przód-tył. U mnie było 180 przód i 160 tył. Dodatkowo center-lock. Ale tarcze masz na 6 śrub + [adapter shimano] https://www.centrumrowerowe.pl/czesci/hamulce-rowerowe/adaptery/p,adapter-mocowania-tarczy-hamulcowej-na-6-srub-do-piasty-centerlock-os-15-20mm-shimano,97918.html Więc masz dwa w jednym w jednej cenie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi