Skocz do zawartości

[Wybór roweru] Rower do miasta do 2000zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jako, że jestem zupełnym laikiem, a na rowerze ostatni raz jeździłem może ~5 lat temu, to proszę o poradę.

Ostatnio odkurzyłem mój stary trekkingowy rower - jakiś magnum. Zakupiłem go w lokalnym sklepie rowerowym jakieś 10 lat temu, trochę pojeździłem, no a teraz od paru lat stał w garażu i się kurzył. Jako, że zbliża się lato, a odkurzenie roweru i kilkukilometrowa przejażdżka sprawiła mi wiele frajdy, postanowiłem zakupić nowy rower.

Więc kilka faktów : Rower do jazdy po mieście ( na studiach - w Krakowie - jakieś ~6 kilometrów w jedną stronę, czasem parę razy dziennie) ale również do jazdy po okolicznych wsiach/szosach/ścieżkach w lesie w miejscu stałego zamieszkania.

Wzrost : 187cm, Waga: 93kg ( jednak ostatnio ciągle leci w dół ), Cena : Do 2000zł, choć wcale się nie obrażę, jak będzie parę stówek mniej ; ) Jako, że rower i tak będzie zakupiony na raty, to do tych 2 tysięcy można się rozglądać.

Z tego, co poczytałem tutaj na forum, polecany jest ten rower:

http://www.proactiva.com.pl/crossowe/kands-crossline-1100-model-2015/

ewentualnie coś takiego:

http://allegro.pl/mocny-cross-2016-lazaro-integral-v2-men-2-x-acera-i6053812794.html

Może jakieś inne propozycje? 

Dzięki za pomoc.

Edytowane przez fur1at

Jak budżetowo to ten :)

http://sklepsportowy.pl/pl/p/ROWER-CROSS-SCUD-ATLANTIC-28-ALIVIO-AMORTYZATOR-GRAFITOWO-ZIELONY/2316

Jak za ~1500 to integral V3 / kands maestro / spartacus 4.0

Dziękuję za tak szybką odpowiedź.

Wiadomo, że rower chce się kupić jak najtaniej ; ) Głównie dlatego, że na zakupie roweru się nie kończy  - dochodzi jeszcze koszt dokupienia jakiegoś dobrego oświetlenia, zabezpieczenia itd.

Co do podlinkowanego roweru - całkiem ładny, a jak z wygodą? 187cm wzrostu to nie tak mało i dość ważna jest dla mnie pozycja.