Gość Napisano 1 Maja 2016 Udostępnij Napisano 1 Maja 2016 (edytowane) Rama: Hexagon x6 2013 Amor: XCR 2011 ( z tłumieniem i regulacją tłumienia odbicia) Korba: Alivio Octalink + Blat 32T Przerzutki: Z przodu brak, jest za to prowadnica Dartmoor, tył Deore m592 Pedały: SPD Shimano m520 Kaseta + łańcuch: Kaseta m4000 9s 11-34 + łańcuch Deore ( chyba Hg-54 lub 56, nie pamiętam ;( ) Kierownica: Author, modelu nie pamiętam, ogólnie mówiąc 680mm 260gr wagi, prosta Hamulce: Shimano BR-m396, z przodu klocki metaliczne Accent a z tyłu półmetaliki Jagwire + tarcze Alligator 160mm Mostek: PRO -17 60mm, 140 gram Chwyty: Boplight race 130mm czerwone Sztyca: Accent Sp-428 Siodełko: B-twin ( modelu nie pamiętam, jest to inaczej "Obszyte" siodełko Velo, lekkie, około 250 gram) Koszyk na bidon: Elite Paron Manetka tył: Alivio na rok 2015 Stery: Accent Airplane maszynowe Koła: fabryczne Kross + Race King 2.2 + dętki light Rubena ( coś około 130 g sztuka) Dodatki: wszystkie śruby wymienione na nierdzewne, kilka anodowanych aluminiowych, zaciski kół XLC, osłona pod łańcuch XLC, śruby tarcz aluminiowe Rama jest najstarsza, bo to już 3 sezon, reszta raczej nowsza niż starsza a spora cześć świeżutka bo wymieniona w zimę ( kaseta, korba, łańcuch, manetka, prowadnica, dętki, kierownica, mostek) Wszystko jest serwisowane na bieżąco, robię to sam. Jest kilka wad natury estetycznej ale już taki urok MTB. Ile mniej więcej jest warty taki sprzęt? Nie ukrywam że od dłuższego czasu chodzi mi po głowie szosa, a dwóch rowerów trzymać nie mam gdzie. Edytowane 1 Maja 2016 przez skom25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.