3cx Napisano 30 Kwietnia 2016 Napisano 30 Kwietnia 2016 Cześć Kupiłem rower poekspozycyjny/testowy, który miał być z "rysami". Dzisiaj dotarł, więc przekonałem się jak te rysy wyglądają. Czy przejmować się takim stanem, czy też wystarczy lakiernik? Na żywo wygląda to na typowe zdarcie lakieru razem z podkładem - carbon nie wygląda na uszkodzony - nie mam jednak szerokiego doświadczenia, dlatego nie mogę być w 100% pewny - stąd pytanie Zdjęcia: http://tufotki.pl/gIzzz
3cx Napisano 30 Kwietnia 2016 Autor Napisano 30 Kwietnia 2016 Dzięki za opinię "Blizna" na czarnym jest od spodu rury poziomej - wygląda tak jakby od uchwytu ze stojaka. Te na zielonym lakierze, na rurze podsiodłowej, miejscem pasują na haratanie przy pedałowaniu lub przekładaniu roweru. W każdym razie, trochę mnie uspokoiłeś Estetyka... rzuci się dobre zaprawki Swoją drogą, jest to rama Cannondale.
Mod Team Puklus Napisano 1 Maja 2016 Mod Team Napisano 1 Maja 2016 Swoją drogą, jest to rama Cannondale. jeżeli to model z aluminiowym insertem suportu licz dni kiedy odpadnie Mówię poważnie.
3cx Napisano 1 Maja 2016 Autor Napisano 1 Maja 2016 jeżeli to model z aluminiowym insertem suportu licz dni kiedy odpadnie Mówię poważnie. Szczerze mówiąc, nie zwróciłem nawet na to uwagi - nie znalazłem wcześniej info, by martwić się taką przypadłością. Dokładnie jest to ten rower: http://katalog.bikeworld.pl/2015/web/produkt/rowery/szosowe/cannondale/39185/synapse_carbon_ultegra_disc Gdzieś kiedyś widziałem wątek o wklejaniu na nowo, obracającej się... wpędziłeś mi teraz milion myśli do głowy Ale dzięki za uwagę
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.