Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Chyba komory powietrznej też już nie odkręcisz kluczem 24mm jak to było dotychczas, tylko jakiś wielowpust wymyślili...  :verymad:

 

kluczem do kasety odkręcisz górne nakrętki

  • 6 miesięcy temu...
Napisano

Może ktoś mi wyjaśnić jaka jest różnica w działaniu 'Motion Control damper' vs 'SID Charger Damper'? Ten drugi jest mechaniczny ale co z tego wynika?

Napisano

 

 

No tak, ale więcej ludzi posiada klucz 24 niż klucz do kasety 

 

O chłopie, jak Cie stać na takiego SIDA to nie zbawi Cie 20 zł na klucz do kaset. A ze stwierdzeniem że więcej ludzi posiada klucz 24 niż klucz do kaset to bym się nie zgodził :thumbsup:  Zresztą taki klucz 24 też musi być odpowiedni, mam jeden u siebie ale jego ścianki są za grube i trą o goleń, także loteria.

 

Żeby nie było off-top'a, mi się podoba sposób mocowania przewodu hamulcowego, proste i estetyczne

Napisano

Cena SIDa nie ma tu chyba żadnego znaczenia. Jeśli ktoś zabiera się za serwis amortyzatora, na pewno ma klucz do kaset. Nie oszukujmy się.

 

Dlatego właśnie napisałem że prędzej ktoś ma klucz do kaset niż nasadkę 24  :thumbsup:

Napisano

W opisach nowego SID'a jest informacja że zostały skrócone górne golenie. Czyżby to oznaczało mniejsza komorę powietrzną i jeszcze bardziej progresywną pracę widelca? Z drugiej strony piszą o jakiś tam zmianach, które mają spowodować że będzie bardziej liniowo.

Napisano

Nowy SID działa płynniej, progresję reguluje się tak jak dotąd - tokenami. Największą różnicą względem tłumika Motion Control jest sztywna blokada. 

Napisano

Nowy SID działa płynniej, progresję reguluje się tak jak dotąd - tokenami. Największą różnicą względem tłumika Motion Control jest sztywna blokada. 

 

A skąd wiesz że działa płynniej? Jeździłeś czy cytujesz marketingowy bełkot? Jeśli komora powietrzna jest mniejsza to zmienia się progresja względem starego SID

Napisano

A czy ty we wszystkim widzisz marketingowy bełkot? Że jeździłem to za dużo powiedziane, miałem okazję się przejechać. Ale tyle mi wystarczy żeby wysnuć pierwsze wnioski. Niedługo będę instalował taki widelec do roweru, to i po rozebraniu oraz dłuższym tête-à-tête będę mógł powiedzieć więcej. Co ciekawe u nas w kraju szybko nie kupimy najwyższych modeli (o ile w ogóle), bo jak usłyszałem "nikt tego nie kupuje to i sprowadzać nie ma sensu".

Napisano

A czy ty we wszystkim widzisz marketingowy bełkot?

 

Jak się czyta informacje prasowe producenta to w większości jest to bełkot np.

 

"Nowy SID RL łączy w sobie sprawdzone cechy, które uczyniły ten widelec synonimem XC z nowatorską techniką, która przy zachowaniu niskiej wagi i wyższej sztywności daje idealny sprzęt dla każdego, kto ma w sobie żyłkę ściganta."

Co ciekawe u nas w kraju szybko nie kupimy najwyższych modeli (o ile w ogóle), bo jak usłyszałem "nikt tego nie kupuje to i sprowadzać nie ma sensu".

 

W Harfie dystrybutorzy mają ceny wyższe niż na Allegro, więc nic dziwnego. Swój właśnie zamawiam w Holandii.

Napisano

Trzeba jednak odróżnić prosty, rzeczywiście marketingowy opis od konkretnych cech amortyzatora, które bełkotem nie są. 

Tak czy owak wg mnie powinien być to bardzo fajny amortyzator. Odnośnie dostępności z reguły w Internecie jest taniej niż w stacjonarnych sklepach, a te ostatnie jednak potrafią się utrzymać na rynku. Dotąd najdroższe widelce przynajmniej były dostępne (cen komentować nie będę), teraz jest co najmniej dziwnie. Z drugiej strony nikomu do prowadzenia biznesu zaglądać nie zamierzam ;-)

Napisano

Czy to nie jest ten SID niebieski który wszyscy mieli w Rio? Jeśli to ten, to rzeczywiście musi być lepszy, bo w Rio nie zdążyli niebieskiego przemalować i kompletnie im to do rowerów nie pasowało i jechali na niebieskim SIDzie np Maja.

Napisano (edytowane)

Aż tu nagle trafił mi się dziś SID ze strzelajaca sterówka w koronie. I to Amor z 2016. Coraz więcej tych problemów strzelania jest w PIKE

Edytowane przez ACTIVIA
Napisano (edytowane)

SID nie jest warty swojej ceny, jeżeli ktoś nie jeździ zawodowo lub nie kupił go z rowerem, taka prawda, dla większości osób 3x tańszy Epixon/Axon wystarczy.

Jeżeli ktoś ma kasę żeby wydać 4k zł i jeździć po bułki to nie mam nic przeciwko, ale on możliwości tego widelca i tak nie wykorzysta.

 

Co do Rio, to w Rio 1 Axon na 100% był. ;)

Edytowane przez phoe

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...