kkoko123 Napisano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2016 Co myślicie o nowej wersji SIDa http://www.pinkbike.com/news/rockshox-sid-first-ride-2016.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumperator Napisano 30 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2016 Tylko opcja 100mm bez żadnej zmiany? W sumie nawet ok. To sprzęt typowo wyściogowy. Facet coś wspominał, że znacznie łatwiej go ustawić niż RS-1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
detonator Napisano 30 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2016 Chyba komory powietrznej też już nie odkręcisz kluczem 24mm jak to było dotychczas, tylko jakiś wielowpust wymyślili... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kkoko123 Napisano 30 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2016 Chyba komory powietrznej też już nie odkręcisz kluczem 24mm jak to było dotychczas, tylko jakiś wielowpust wymyślili... kluczem do kasety odkręcisz górne nakrętki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
detonator Napisano 30 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2016 No tak, ale więcej ludzi posiada klucz 24 niż klucz do kasety tyle dobrze, że nie jest to jakiś nowy typ klucza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cona78 Napisano 4 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2016 Może ktoś mi wyjaśnić jaka jest różnica w działaniu 'Motion Control damper' vs 'SID Charger Damper'? Ten drugi jest mechaniczny ale co z tego wynika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 4 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2016 No tak, ale więcej ludzi posiada klucz 24 niż klucz do kasety O chłopie, jak Cie stać na takiego SIDA to nie zbawi Cie 20 zł na klucz do kaset. A ze stwierdzeniem że więcej ludzi posiada klucz 24 niż klucz do kaset to bym się nie zgodził Zresztą taki klucz 24 też musi być odpowiedni, mam jeden u siebie ale jego ścianki są za grube i trą o goleń, także loteria. Żeby nie było off-top'a, mi się podoba sposób mocowania przewodu hamulcowego, proste i estetyczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 4 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2016 Cena SIDa nie ma tu chyba żadnego znaczenia. Jeśli ktoś zabiera się za serwis amortyzatora, na pewno ma klucz do kaset. Nie oszukujmy się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 4 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2016 Nasadka klucza do kaset to 10zł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 4 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2016 Cena SIDa nie ma tu chyba żadnego znaczenia. Jeśli ktoś zabiera się za serwis amortyzatora, na pewno ma klucz do kaset. Nie oszukujmy się. Dlatego właśnie napisałem że prędzej ktoś ma klucz do kaset niż nasadkę 24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumperator Napisano 4 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2016 Moim zdaniem dobry pomysł z tą nakrętką jak w kasetach i tarczach CL. Wygląda to schludnie i pewnie ciut mniej waży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cona78 Napisano 5 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2016 W opisach nowego SID'a jest informacja że zostały skrócone górne golenie. Czyżby to oznaczało mniejsza komorę powietrzną i jeszcze bardziej progresywną pracę widelca? Z drugiej strony piszą o jakiś tam zmianach, które mają spowodować że będzie bardziej liniowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Punkxtr Napisano 5 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2016 Nowy SID działa płynniej, progresję reguluje się tak jak dotąd - tokenami. Największą różnicą względem tłumika Motion Control jest sztywna blokada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cona78 Napisano 5 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2016 Nowy SID działa płynniej, progresję reguluje się tak jak dotąd - tokenami. Największą różnicą względem tłumika Motion Control jest sztywna blokada. A skąd wiesz że działa płynniej? Jeździłeś czy cytujesz marketingowy bełkot? Jeśli komora powietrzna jest mniejsza to zmienia się progresja względem starego SID Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Punkxtr Napisano 5 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2016 A czy ty we wszystkim widzisz marketingowy bełkot? Że jeździłem to za dużo powiedziane, miałem okazję się przejechać. Ale tyle mi wystarczy żeby wysnuć pierwsze wnioski. Niedługo będę instalował taki widelec do roweru, to i po rozebraniu oraz dłuższym tête-à-tête będę mógł powiedzieć więcej. Co ciekawe u nas w kraju szybko nie kupimy najwyższych modeli (o ile w ogóle), bo jak usłyszałem "nikt tego nie kupuje to i sprowadzać nie ma sensu". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cona78 Napisano 5 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2016 A czy ty we wszystkim widzisz marketingowy bełkot? Jak się czyta informacje prasowe producenta to w większości jest to bełkot np. "Nowy SID RL łączy w sobie sprawdzone cechy, które uczyniły ten widelec synonimem XC z nowatorską techniką, która przy zachowaniu niskiej wagi i wyższej sztywności daje idealny sprzęt dla każdego, kto ma w sobie żyłkę ściganta." Co ciekawe u nas w kraju szybko nie kupimy najwyższych modeli (o ile w ogóle), bo jak usłyszałem "nikt tego nie kupuje to i sprowadzać nie ma sensu". W Harfie dystrybutorzy mają ceny wyższe niż na Allegro, więc nic dziwnego. Swój właśnie zamawiam w Holandii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 5 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2016 SID RL to Reba w innym opakowaniu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Punkxtr Napisano 5 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2016 Trzeba jednak odróżnić prosty, rzeczywiście marketingowy opis od konkretnych cech amortyzatora, które bełkotem nie są. Tak czy owak wg mnie powinien być to bardzo fajny amortyzator. Odnośnie dostępności z reguły w Internecie jest taniej niż w stacjonarnych sklepach, a te ostatnie jednak potrafią się utrzymać na rynku. Dotąd najdroższe widelce przynajmniej były dostępne (cen komentować nie będę), teraz jest co najmniej dziwnie. Z drugiej strony nikomu do prowadzenia biznesu zaglądać nie zamierzam ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cona78 Napisano 5 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2016 SID RL to Reba w innym opakowaniu... Wielkość komory powietrznej jest taka sama? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 5 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2016 Wiadomo z jakiego widelca jest Charger więc co do pracy wystarczy poczytać jak zachowuje Yari względem Pike'a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtas7 Napisano 5 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2016 Czy to nie jest ten SID niebieski który wszyscy mieli w Rio? Jeśli to ten, to rzeczywiście musi być lepszy, bo w Rio nie zdążyli niebieskiego przemalować i kompletnie im to do rowerów nie pasowało i jechali na niebieskim SIDzie np Maja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
modrzew Napisano 5 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2016 Ten kolor to niejako pewne nawiązanie do "tradycji" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 5 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2016 (edytowane) Aż tu nagle trafił mi się dziś SID ze strzelajaca sterówka w koronie. I to Amor z 2016. Coraz więcej tych problemów strzelania jest w PIKE Edytowane 5 Listopada 2016 przez ACTIVIA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 5 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2016 (edytowane) SID nie jest warty swojej ceny, jeżeli ktoś nie jeździ zawodowo lub nie kupił go z rowerem, taka prawda, dla większości osób 3x tańszy Epixon/Axon wystarczy. Jeżeli ktoś ma kasę żeby wydać 4k zł i jeździć po bułki to nie mam nic przeciwko, ale on możliwości tego widelca i tak nie wykorzysta. Co do Rio, to w Rio 1 Axon na 100% był. Edytowane 5 Listopada 2016 przez phoe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jgrabowski Napisano 6 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2016 Co do Rio, to w Rio 1 Axon na 100% był. Ten karbonowy za 3k? To już chyba nie taka okazja. A zwyciezców na Suntourach widziałem chyba tylko w dyscyplinach grawitacyjnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.