Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jak myślicie, który kolor bedzie lepiej sie prezentował? Czarny z zielonymi wstawkami czy fioletowy z niebieskimi? Czarny troche taki nudny jest, ale nie wiem czy fioletowy nie za bardzo damski.

Napisano

 

 

geometria treka bardzo fajna, szczególnie na podjazdach, zupełny brak tendencji do podrywania przedniego koła

 

Święta prawda. Przednie koło jakby przyklejone do podłoża. Prędzej spalisz tylna gumę na runie niż przód Ci się podniesie ;).  

Kolor, kwestia gustu. Jak dla mnie ten fioletowy wygląda jak jakiś lakier do paznokci ;)

Napisano

Na forum jest sporo tematów gdzie ludzie piszą ze G2 to ściema i w zasadzie po wymianie w Trek u amora bez G2 jest lepiej... Ciekawe gdzie leży prawda?

Na forum jest sporo tematów gdzie ludzie piszą ze G2 to ściema i w zasadzie po wymianie w Trek u amora bez G2 jest lepiej... Ciekawe gdzie leży prawda?

Napisano

Jak myślicie, który kolor bedzie lepiej sie prezentował? Czarny z zielonymi wstawkami czy fioletowy z niebieskimi? Czarny troche taki nudny jest, ale nie wiem czy fioletowy nie za bardzo damski.

Czarny,czarny!!! Wcale nie jest smutny
Napisano

Trek kupiony w kolorze FIOLETOWYM. Juz w sklepie robił furore bo ludzie sobie zdjecia z nim robili, na żywo fajnie wygląda - ciemny fiolet z ciemnym niebieskim. Na czarnym za duzo było tych oczonych zielonych wstawek. 

Napisano

Najlepiej kupować wg uznania, to że większości osób podoba się czarny to nie oznacza że nie można sobie kupić fioletowego. Teraz nie pozostaje Ci nic innego tylko jeździć. Miłego użytkowania i powodzenia

Napisano (edytowane)

Dzieki za pomoc. Kupiłem dzisiaj rower i w ostatniej minucie dojechałem do domu i zaczął padać deszcz, ale odczucia miłe po tych kilku kilometrach. Mam nadzieje ze jutrzejsza pogoda bedzie troche bardziej łaskawa. Postaram sie także jakieś zdjecia dodac :D

Edytowane przez Menor
Napisano

Trek kupiony w kolorze FIOLETOWYM. Juz w sklepie robił furore bo ludzie sobie zdjecia z nim robili, na żywo fajnie wygląda - ciemny fiolet z ciemnym niebieskim. Na czarnym za duzo było tych oczo######nych zielonych wstawek.

Jak to mówią liczy się wnętrze :D. Powodzenia

 

Sent from my Letv X500 using Tapatalk

Napisano

tqdmAU6.jpg

 

Na szybko, telefonem. Postaram się zrobić lepsze jakościowo zdjecia innym razem. Mam jeden problem, wiecie dlaczego podczas mocniejszego hamowania przednim hamulcem koło sie wykrzywia w lewo, a poźniej klocki ocierają? Szprychy za lekko naciągnete?

Napisano

Tak koło dokręcone i nie lata na boki, gdy wciśne przedni hamulec troche mocniej to widze ze koło ucieka troche do lewej

Napisano

Sprawdź czy koło masz dokręcone ponieważ nic Ci się nie powinno wykrzywiać (może jest nieprawidłowo ułożone). Jeżeli ocierają klocki hamulcowe to musisz mieć poluźnione koło albo podczas zakładania koła zapomnieli wypośrodkować tarczy hamulcowej która kręci się pomiędzy klockami i to ona ociera, to w łatwy sposób możesz sobie sprawdzić, wystarczy odwrócić rower do góry nogami, pokręcić tylnym kołem i patrzeć jak się tarcza kręci między klockami. Powinieneś zauważyć że z którejś ze stron nie ma prześwitu i to z tej strony może ocierać. Wtedy imbusem musisz lekko sobie to wyregulować. Najpierw jednak sprawdź zacisk.

Napisano

Klocki zaczęły ocierac o tarcze po mocniejszym hamowaniu, koło sprawdzałem i kreci sie prosto i jest dobrze dokręcone. Jutro podjade do sklepu i może oni cos poradzą.

Napisano

Ale jęk Ty widzisz ze koło ucieka w lewo to musi być coś nie tak ... A jak puszcza hamulec to koło wraca na środek? Zobacz jeszcze czy piasta nie ma luzu.

Napisano

Tak koło wraca na środek, ale klocki zaczynają mocniej ocierac, po jakims czasie ocieraja mniej ale jest to słyszalne. 

Napisano (edytowane)

Wygląda na to, że wszystkiemu jest winien amortyzator. Podczas hamowania nie trzymał zacisku koła i sie wykrzywiało, rower poszedł na gwarancje i bedą wysyłali amortyzator w poniedziałek do rock shox'a. Nie tego się spodziewałem kupując nowy rower za niemałe pieniądze, mam nadzieje, że szybko to zrobią i SKUTECZNIE.

Edytowane przez Menor
Napisano

Jeśli wysyłają do polskiego dystrybutora (Harfa z Wrocławia) to szybko i dobrze raczej nie będzie :no:


Obym się mylił.

Napisano

Na pewno wysyłają gdzieś do polski, ale nie wiem dokładnie gdzie, mam nadzieje, że to bedzie szybka sprawa bo jestem już troche wkurzony.

Napisano

Wyrobione gniazda amora w nowym rowerze ? Ale zonk! Czyli znaczy się ze ktoś na nim jeździł z nie dokręconym kołem? Takie rzeczy nie dzieją się od stania na wystawie...

Napisano

Miejsca w ktorych amor spotyka sie z kołem były wytarte do aluminium, wiec albo była jakas wada fabryczna i nie było ząbkow ktore miały to koło trzymac, albo wina serwisu, ktory składał mi rower, bo ja nawet palcem przy nim nie robiłem.

Napisano

Co do Harfy :) Gdy w moim krossie rock shox nawalił to od dostarczenia amortyzatora na gwarancję do sklepu gdzie kupiłem rower do zrobienia u nich minęły mi ponad dwa miesiące... Nie wiem kto się ociągał ale nie miałem możliwości jazdy przez tyle czasu i jeszcze pech chciał, że było to latem :( Współczuję kolego bo kupiłeś rower za tyle kasy i nawet nie zdążyłeś się nim nacieszyć. A z tą wadą to naprawdę przeginka bo takie coś nie dzieje się przy nowym rowerze i myślę że wcisnęłi Ci jakiś rower testowy który po prostu miał źle skręcone koła a podpicowali go i sprzedali jako nówkę.

Napisano

To ewidentnie wskazuje na jazdę z za słabo dokręconym kołem i to nie na dystansie 10 km... dziwne, dziwne...

W takim przypadku rower powinien nosić wiele śladów eksploatacji - łańcuch, korba, kaseta, tarcze hamulcowe, opony. Przywracanie roweru do stanu niewskazującego na używanie byłoby kosztowną sprawą.

 

Co do gwarancji na zupełnie nowy rower i odsyłanie czegokolwiek do naprawy to chyba wg prawa są jakieś możliwości walki o to by problem został rozwiązany inaczej?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...