Skocz do zawartości
  • 0

Rower crossowy do 1000 zł

Gość Wider

Pytanie

Napisano

Witam wszystkich. Jak w temacie - szukam roweru crossowego (tak sądzę). Jeździł będę głównie po drodze asfaltowej, ale nie tylko. Mamy tutaj sporo lasów i masę ścieżek, po których na pewno będę jeździł, przede wszystkim wtedy, kiedy słońce będzie smażyć. Jestem zielony w tematyce rowerów, bo jak dotąd jeździłem na czymś góralopodobnym za 2 stówki z jakiegoś sklepiku z używanymi rowerami. Chciałbym rower z przednim amortyzatorem, a dlaczego? Sam nie wiem do końca, po prostu. Być może nie jest to dobry pomysł i ktoś mi to z głowy wybije, ale na naszych polskich drogach i ścieżkach rowerowych mógłby się chyba czasem przydać. Znalazłem coś takiego: http://www.rowerynajtaniej.pl/pl/p/Rower-28-Cross-Kands-STV-900-bialy-2016/620

Podoba mi się pod względem wizualnym i to jest główny powód chęci kupienia tego oto roweru, bo o całej reszcie pojęcia nie mam. Mam 187 cm wzrostu, 88kg. Nie wiem, czy waga ma jakiś wpływ na kupno roweru, ale wzrost na pewno.

Pozdrawiam!

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

A długość nogi (podłoga - krocze w lekkim rozkroku) jeszcze większą gra rolę...

Jak 86+ to rama 21" i spartacus cross 3.0 / remiro viper / vip max 1300 wchodzą w grę, lekko naciągając budżet ...

Swoje ważysz, więc 3x7 i wolnobieg bym odrzucił na dzień dobry ...

Napisano

Dziękuję bardzo za odpowiedź. Remiro viper udało mi się znaleźć tylko na allegro (pewnie źle szukam) i są dwa rodzaje, jeden w moim budżecie, ale mający 21 biegów, więc odpada. Drugi kosztuje nieco ponad tysiąc, który posiada 24 biegi.

http://allegro.pl/rower-super-szybki-cross-remiro-viper-acera-28-i6145443446.html

Ten model miałeś na myśli? Allegrowicz wydaje się być pewny, poczytałem trochę komentarzy. Wolę dołożyć te 150 zł i mieć bardziej dobrany dla siebie rower.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.