Czeso Napisano 19 Kwietnia 2016 Napisano 19 Kwietnia 2016 Witam, W związku z tym, że to mój pierwszy post na forum, witam wszystkich użytkowników! Proszę o pomoc w wyborze roweru. Przeglądając różne fora, sklepy i strony producentów wybrałem cztery modele: - Radon team 7.0 http://www.radon-bikes.de/bikes-2016/mountainbike/hardtail/zr-team-275/zr-team-275-70/ - Haibike Edition 7.70 (2015) http://rower.com.pl/haibike-edition-7-70-484133 - Giant Talon 27.5 0 LTD http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/talon.27.5.0.ltd/24528/89331/ - Bulls Copperhead 3 http://rower.com.pl/bulls-copperhead-3-509012 Pierwszy z nich kosztowałby ok 3800 zł, pozostałe w okolicach 4000 zł. Rower będzie eksploatowany amatorsko na leśnych ścieżkach, sporadycznie w górskim terenie. Jeśli to możliwe, proszę o podanie najsłabszych stron każdego z rowerów, czyli to, co potencjalnie należałoby w nim wymienić po zakupie. Pozdrawiam, Czeso
Czeso Napisano 21 Kwietnia 2016 Autor Napisano 21 Kwietnia 2016 Witam, Niestety okazuje się, że Bulls nie jest już dostępny w moim rozmiarze. Co proponujecie z trzech pozostałych? Pozdrawiam, Czeso
Czeso Napisano 24 Kwietnia 2016 Autor Napisano 24 Kwietnia 2016 Dzięki za pomoc w wyborze. Czytałem o tym giantcie wątek na forum i tam jako najsłabsze jego elementy zostały wymienione manetki (wymiana na xt 250 zł) oraz hamulce (wymiana na slx 500 zł). Wymiana którego elementu powinna być zrobiona w pierwszej kolejności dając znaczącą poprawę w stosunku do elementu zamontowanego fabrycznie? Obu tych rzeczy na raz nie będę w stanie wymienić. A może warto wymienić jakiś inny element? Pozdrawiam, Czeso
Rulez Napisano 24 Kwietnia 2016 Napisano 24 Kwietnia 2016 Żadnego, po co wymieniać manetki SLX, może coś krzywo przeczytałeś, do twojej jazdy są aż za dobre, hamulce pewnie też spokojnie wystarczą, a jeśli będziesz naprawdę niezadowolony możesz zmienić na SLX, może mniej czytaj a zacznij jeździć ...
Alsew Napisano 24 Kwietnia 2016 Napisano 24 Kwietnia 2016 Jak już to bym na starcie wymienił opony ...
grzesiowu Napisano 24 Kwietnia 2016 Napisano 24 Kwietnia 2016 dla wielu ludzi brak główki taper to wielki minus i tu to chyba tylko radon ma stożka, poza tym jest zdecydowani najładniejszy i gdyby nie przeciętny amor to jabez wahania postawiłbym na niego ... z resztą może ten recon silver to nie jest aż tsk zły -nie używałem więc trudno mi przesądzić. Jeśli masz plan modernizowania zaraz po zakupie to sobie przekalkuluj podmianę na rebę ze sprzedażą recona na allegro
Rulez Napisano 24 Kwietnia 2016 Napisano 24 Kwietnia 2016 Żaden minus, Giant ma wyjściowo bardzo dobry amortyzator, nie trzeba go się czepiać, tapetowana główka to głównie marketing, w tym wypadku jest całkowicie zbędna, kupującemu nie będzie do niczego oprócz szpanu potrzebna, poza tym są możliwości zamontowania każdego amortyzatora.
grzesiowu Napisano 24 Kwietnia 2016 Napisano 24 Kwietnia 2016 nie no jasne sam amor jest świetny... trudno chcięć więcej
beskid Napisano 24 Kwietnia 2016 Napisano 24 Kwietnia 2016 Dzięki za pomoc w wyborze. Czytałem o tym giantcie wątek na forum i tam jako najsłabsze jego elementy zostały wymienione manetki (wymiana na xt 250 zł) oraz hamulce (wymiana na slx 500 zł). Wynikało by zatem, że liczą się tylko manetki XT a tak nie jest. Prawdopodobnie temat dotyczył zdecydowanie "mocniejszego" wykorzystania w trudniejszym terenie tego modelu. Hamulce w tym Talonie nie są słabe tylko kiepskiej jakości jak zresztą w 99% przypadków w tym przedziale cenowym. Jest za to duży plus bo rzadko który producent w tej kwocie daje Rebę. Rama bez sterówki 1,5" nie jest tutaj żadną wadą. Tyle razy już było to powtarzane a nadal taper i taper jest na tapecie.
Rulez Napisano 24 Kwietnia 2016 Napisano 24 Kwietnia 2016 No więc nie wiem po co robisz ferment. nie no jasne sam amor jest świetny... trudno chcięć więcej
Czeso Napisano 24 Kwietnia 2016 Autor Napisano 24 Kwietnia 2016 radon ma stożka, poza tym jest zdecydowani najładniejszy To fakt, radon jest najładniejszy ze wszystkich, jakie oglądałem. Gdyby tylko miał rebę i nie trzeba było sprowadzać go z Niemiec... Nie chce mi się bawić w wymianę widelca, bo musiałbym pewnie dołożyć do ceny roweru z 600, 700 zł. może mniej czytaj a zacznij jeździć ...To jest chyba najważniejsza konkluzja z całego tego wątku... Wybór padła na gianta, choć najpiękniejszy nie jest, ale na kolorze się przecież nie jeździ. Dzięki wszystkim za pomoc! Pozdrawiam, Czeso
Rulez Napisano 24 Kwietnia 2016 Napisano 24 Kwietnia 2016 Wiesz, z tym Radonem nie jest tak pięknie, w realu widać niedostatki wykonania ramy , w Gianecie przeciwnie .
foggg81 Napisano 10 Maja 2016 Napisano 10 Maja 2016 Panowie takie pytanko na szybko. Do tej pory jeździłem starym "góralem" ale bardzo mnie wciągło. Byłem w sklepie Giant w mojej okolicy zainteresował mnie ATX ale doradzono mi dołożyć parę stówek i wziąć Talona. Mam problemy z kolanami więc "wyczynowo" jeździł nie będę. 50% szosa 50% górki, kamienie, piach - czyli teren. Da radę ten rowerek? mam zamiar jeździć nim przynajmniej 3-5 lat, możliwe jakieś modyfikacje ale to dopiero jak się bardziej wciągnę w temat. Dobrze by było, żeby rower był dobrą bazą do takich właśnie drobnych modyfikacji. Czy za 2200 opłaca się go wziąć?? Dodam że z wyglądu podoba mi się jak mało co ) ale nie chce kupić "oczami", wiecie o co chodzi.
Rulez Napisano 10 Maja 2016 Napisano 10 Maja 2016 Którego Talona , trójkę ?, 3-5 lat to ten "amortyzator" nie wytrzyma ...
foggg81 Napisano 11 Maja 2016 Napisano 11 Maja 2016 Nie to jest talon 4. Na trójkę nie mam tyle kasy bo trzeba by z 400 dołożyć. Chyba że macie jakieś typy i co i gdzie kupić. Tu jest z tym dobrze że po miesiącu robię przegląd i mam gwarancję dożywotnią na ramę. Co do amorka nie przejmuję się jak nie wytrzyma to wymienię. Byle by ze 2 sezony amorek pojeździł. Bardzo proszę o jakieś wskazówki ew. namiary co do zakupu na priv. Ten Talon 4 to model 2016. Nie znam się za bardzo więc każda wskazówka będzie cenna. Mam do wydania max ok 2200zł.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.