gregorkelis Napisano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2016 (edytowane) Witam, jakimi nie orginalnymi olejami serwisujecie swoje widelce dtWysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Edytowane 16 Kwietnia 2016 przez durnykot pkt 2b Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 16 Kwietnia 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2016 Olej do czego? Tłumik? Dolne golenie? Może być ten https://whizz-wheels.de/shop/en/gabeln/dt-swiss-panolin-factory-fork-oil-1000ml lub też http://www.bike-discount.de/en/buy/motorex-supergliss-100k-oil-1000ml-83569 ale jest jedno ale.... w modelach XMM SS i TS tłumiki nie są serwisowalne poza oficjalnymi serwisami, a szczególnie dotyczy to wersji TS,która ma dodatkową komorę powietrzną w tłumiku . Używałem obydwu- Panolin ma chyba mniejszą lepkość i mniejsza podatność na gęstnienie w niskich temperaturach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregorkelis Napisano 16 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2016 Chodzi o przegląd podstawowy który wg dt4you powinno się zrobić samemu. Chciałbym zamienić oryginalne oleje zamiennikami. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 17 Kwietnia 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2016 Przegląd podstawowy obejmuje w zasadzie tylko serwis dolnych goleni i komory powietrznej. Motorex w zupełności wystarczy. Tu masz dane Motorexa Supergliss 100k http://www.vemas.it/contenuti/files/PRODOTTI/OLIO/SchedeTecniche/SCHEDA_TECNICA_SUPERGLISS__K.pdf Możesz spróbować dobrać inny olej o zbliżonych parametrach. Zbliżone parametry lepkościowe ma Silkolene Pro RSF 15W- o ten olej zapytał użytkownika Activia http://activia.sgl.pl/cena/oleje-i-smary/oleje/sae-15w_profesjonalny-olej-fuchs-silkolene-do-amortyzatorow-15w/1341 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregorkelis Napisano 17 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2016 Dziękuję Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radeks23 Napisano 27 Maja 2016 Udostępnij Napisano 27 Maja 2016 Warto stosować inne oleje, oryginalny jest koszmarnie drogi. Do xmm używam Castrol Fork Oil, ale teraz nie pamiętam który. Trzeba dopasować parametry i można testować. Wcześniej kupiłem motorex i trochę gorzej to wyglądało, może dlatego że dawałem mniej oleju, niby tyle ile zalecają, ale Castrola nie żałuję . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 27 Maja 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 27 Maja 2016 Do xmm używam Castrol Fork Oil sorki kolego, ale teraz poleciłeś bardzo słaby olej. Słaby pod względem pienienia się i szybkości "zużywania" się. Castrol może i robi dobre oleum, ale tylko do silników. To co Kot polecił wystarczy i nie trzeba kombinować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marjanek Napisano 28 Maja 2016 Udostępnij Napisano 28 Maja 2016 ja od zawsze używałem do amortyzatorów olejów motula i nie mogę narzekac, a lalem ten olej do amorow crossow, scigow i rowerów Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregorkelis Napisano 28 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2016 Jestem właśnie po serwisie mojego xmma olejem silikolene pro rsf15, testuje go w Szklarskiej Porębie i powiem tak-jest bardziej czuły lepiej reaguje na małe nierówności ale jednocześnie nic nie stracił z swojego sportowego charakteru jestem bardzo zadowolony. Przestał reagować na zmiany temperatury, musze jeszcze zrobic z damperem który zalany orginalnym olejem dt , w różnych temperaturach całkowicie zmienia charakter. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sewo Napisano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2016 A jaki olej do tłumika xmm ss? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 6 Czerwca 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2016 Sewo, pisalem o tym. Może być ten DT Swiss/Panolin Factory Fork Oil 1000ml-4064XXXXXXXX000025 lub też Motorex Supergliss 100K Oil 1000ml | Fork and Shock Oil Shop ale jest jedno ale.... w modelach XMM SS i TS tłumiki nie są serwisowalne poza oficjalnymi serwisami, a szczególnie dotyczy to wersji TS,która ma dodatkową komorę powietrzną w tłumiku . Używałem obydwu- Panolin ma chyba mniejszą lepkość i mniejsza podatność na gęstnienie w niskich temperaturach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bobiik Napisano 10 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2017 Ile ml oleju wlać do komory z tlumikiem w dt swiss xmm 100mm ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 10 Listopada 2017 Mod Team Udostępnij Napisano 10 Listopada 2017 Mówią,że 100 ml,ale nie ma dokumentacji do XMMów dostępnej na necie. Prywatnie wlałbym tyle ile wyleciało. Inna sprawa,ze rozebranie tłumika w XMMa bez znajomości ilości oleju i procedury odpowietrzania jest dosyć ryzykowne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bobiik Napisano 11 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2017 Właśnie wertuje internet i nic nie ma na temat ilosci oleju. Mozna sobie jedynie wyliczyc na podstawie amorow o skoku 130-150 gdzie jest podana ilość. Nie wiedzialem nic o procedurze odpowietrzania. Serwisowalem swojego sida i myslalem ze procedura jest taka sama. Odkrecam regulacje. Wyjmuje tlumik ,wylewam olej i wlewam nowy. Oczywiscie napisalem w skrócie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 11 Listopada 2017 Mod Team Udostępnij Napisano 11 Listopada 2017 No nie bardzo....tłumik w DT ma inną konstrukcję i wymaga odpowietrzanie do poprawnej pracy . Jeśli tylko wlejesz olej i zakręcisz górną część, to tłumik nie będzie pracował prawidłowo. http://forums.mtbr.com/shocks-suspension/dt-swiss-xmm-cartridge-service-792895.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bobiik Napisano 11 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2017 Faktycznie co innego niż Sid. Do wszystkiego dt na YouTube zrobiło filmiki tylko to jedynie owiane jest tajemnicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.