Skocz do zawartości

[opony] Schwalbe Marathon Plus 27.5x1.50 po wypakowaniu z pudła.

xsqr

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie

Jestem tu nowy i szukam pomocy. Kilka dni temu zamówiłem dość drogie opony jak na swoje możliwości i dziś je odebrałem. 

Okazało się, że są trochę "zwichrowane" po wyjęciu z opakowania i nie wiem co robić.

post-195735-0-70764700-1460630071_thumb.jpg

Czy to normalne i opona ułoży się na kole prawidłowo czy odsyłać je z powrotem?

post-195735-0-70764700-1460630071_thumb.jpg

Napisano

Opona jak opona, to nie samochodowa, że się będzie sama trzymała.

Nie ukrywam, że nie rozumiem tej odpowiedzi :(

Napisano

To mam jeszcze jedno pytanie do Was: jest szansa, że dam radę przełożyć te opony sam czy lepiej do serwisu żeby zrobił to fachowiec?

Napisano

A tak poważnie - dobrze żeś zwijanych nie kupił, to dopiero byłby szok

Możesz się śmiać - Nie mam doświadczenia jak Wy dlatego tutaj zapytałem :)

Napisano

To mam jeszcze jedno pytanie do Was: jest szansa, że dam radę przełożyć te opony sam czy lepiej do serwisu żeby zrobił to fachowiec?

Spokojnie sam to zrobisz, tylko uważaj aby dętki nie przyszczypnąć

Napisano

@xsqr, Jeżeli masz dwie lewe ręce i w życiu nie miałeś klucza w reku,

Ogólnie uważam się za dość ogarniętego bo sam naprawiałem pierwszy samochód więc temat prac "warsztatowych" nie jest mi obcy.

Napisano

A zdajesz sobie sprawe, ze stawia Cie to w dosc dwuznacznej pozycji, skoro przyznajesz, iz sam naprawiales swoj pierwszy samochod a zadajesz pytanie w sprawie przekladki opon? Oczywiscie, ze naprawiac i NAPRAWIAC samochod to moga byc rozne sprawy, ale jednak samochod to troche inna liga, niz przelozenie opon w rowerze.

• Mod Team
Napisano

Dobra, temat uważam za wyczerpany. Zamykam.

@xsqr

Opony z pewnością dasz radę zmienić sam. Stosuj się tylko do opisów na oponach dotyczących kierunku bieżnika i dopuszczalnych ciśnień. Jak będziesz miał kłopot zajrzyj na yt - tam jest mnóstwo poradników dla początkujących.