Roti Napisano 14 Kwietnia 2016 Napisano 14 Kwietnia 2016 Cześć, Piszę pracę licencjacką na temat używania roweru przez studentów (i osoby do 30 roku życia). Jeśli możecie poświęcić chwilę na wypełnienie ankiety o tym jak jeździcie, gdzie i dlaczego, to bardzo mi to pomoże z góry dziękuję Link do ankiety Roti
braiubraisky Napisano 14 Kwietnia 2016 Napisano 14 Kwietnia 2016 Hej, to ja postaram się pomóc. Mam 21 lat, jestem studentem. Mieszkam w Lublinie ze względu na studia. Jeżdżę rowerem od dziecka. Zaliczyłem kilka poważnych wypadków na rowerze (po wypadku mam bliznę na twarzy i wszyscy myślą że ubrudziłem się długopisem..). Zawsze to był rodzaj ucieczki od nudy, jednostajności. Jeździłem by podziwiać piękno natury, zwiedzać okolicę, spędzać wolny czas. Rzadziej po to, by się wyładować i pracować nad formą. Później przyszła moda na ostre koło, minimalizm, perfekcjonizm. Rower stał się także elementem "stylówki" który pozwala dołączyć do swego rodzaju elitarnej grupy, subkultury. Co więcej, samo grzebanie przy rowerze i zdobywanie różnorodnej wiedzy jest ekscytujące i daje satysfakcje. A swoją drogą.. Jutro idę na złom po Peugeota Mixte P18
Bukaa Napisano 14 Kwietnia 2016 Napisano 14 Kwietnia 2016 Poszło! Szkoda, że w pytaniu o inną formę aktywności fizycznej nie ma opcji uwzględniającą, że się nic innego nie robi.
braiubraisky Napisano 14 Kwietnia 2016 Napisano 14 Kwietnia 2016 @Roti - Wysłałem rozwiązaną ankietę. Nie zauważyłem linku do ankiety i napisałem wypracowanie jako post... Straszny wstyd Postaraj się, by link był bardziej widoczny!
Bukaa Napisano 14 Kwietnia 2016 Napisano 14 Kwietnia 2016 Straszny wstyd A tam wstyd. Opowiedzenie o sobie i swoich zamiłowaniach to nie wstyd!