scirocco Napisano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2016 Zabrałem się za serwis kupionego dawno temu sida team rocznik 2007. Do tej pory robiłem tylko proste amortyzatory, tutaj jest dual air i wiedziałem, że nie będzie łatwo. Mam dobre smary/oleje, uszczelki kurzowe będą nowe oryginalne, oringi chciałbym zobaczyć jak wygladają bo do zamienników nie mam zaufania a oryginalne drogie i ciężko dostępne. W tych amortyzatorach by dostać się do wnętrza górnych lag trzeba mieć specjalny klucz - nie do dostania już. rozpiłowałem otwór w nakrętce 15mm do średnicy 10mm i odkręciłem korek sprężyny. Cała sprężyna powinna wyjść, ale zablokował się najniższy element. Prawodpodobnie zapiekła się uszczelka. Przepłukałem to izopropanolem, olejem i pomimo używania sporej siły ani drgnie... zaznaczyłem na schemacie z manuala. Macie jakieś skuteczne motody na takie zapieczone elementy? Amortyzator nie jest w złym stanie technicznym, brudu tak nie było, olej obecny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 9 Kwietnia 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2016 Temat usunięty. Powód: - pkt. 2b zasad pisania - brak klamrowego nazewnictwa tematu. Zobacz tutaj, jak założyć poprawnie temat: http://www.forumrowerowe.org/topic/9018-zasady-pisania/ . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.