michaljg Napisano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2016 Pacjent: Formula R1, najprawdopodobniej rocznik 2011. Kupione jako używane, więc nie wiem czy były kombinowane. Problem: Tłoczek od strony nakrętki wystaje z zacisku około 1mm i w tej pozycji się klinuje, nie chce wejść głębiej a podczas pompowania klamką rusza się jedynie drugi tłoczek. Przy zblokowaniu drugiego tłoczka potrzeba użyć nieco siły, żeby ten sklinowany ruszył, jednak kiedy już ruszy działa ładnie. Cały zacisk rozbierałem, wyczyściłem, nasmarowałem pastą ATE Bremszylinter, złożyłem z powrotem, jednak nic to nie dało. Objawy te same. Tłoczki, gumki cylinderki w dobrym stanie, nie widać żadnych mechanicznych uszkodzeń. Moje podejrzenie jest takie, że być może tłoczek włożony jest z innego modelu, stąd moje pytanie do osób, które serwisowały niejedną R1, czy we wszystkich rocznikach były takie same? Moje wyglądają tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.