Skocz do zawartości

[Pompka] Nie pompuje presty


Foxi

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam dużą pompkę SKS przed chwilą napompowałem tylne koło presta a teraz już nie chce pompować powietrze idzie tylko przez otwór na samochodowy. O co w tym chodzi? 

Napisano

witam, przepraszam za offtop ale mam problem z moją pompką rowerową a nie chciałem zakładać nowego tematu. Mianowicie jest to pompka nie jakościowa z lidla, która ma zamontowany nanometr oraz głowicę dwuzaworową. Mój problem dotyczy głowicy ponieważ działa tylko jeden górny zawór (schradera) a nie wiem jak mam przełączyć oraz zablokować drugi zawór dolny na preste i dunlopa? Bardzo proszę o pomoc.

 

link do pompki: 

Napisano

ooo w końcu skrypty tapatalk zaktualizowane :D a co do pompki- ona powinna się automatycznie przełączać pod ciśnieniem.

 

Tapnięte z mojego Mi3. jeśli napisałem coś dziwnego to wina autokorekty.

Napisano

właśnie niestety się nie przełącza, przykładam końcówkę do wentylka, zaciskam i dalej pompuje górny czyli nie prawidłowy kanał. Pompka jest nowa więc nie powinna być uszkodzona. Myślałem, że jest tam jakaś fizyczny wybór kanałów. Co proponujecie, konieczna będzie wymiana końcówki?

Napisano

Powitoł

Paragon i do sklepu. U mnie ten sam model pompuje co chcę ;)

Dokupisz końcówkę i robi się kwotowo cena za którą możesz mieć podstawową pompkę z marketu typu go sport czy innego martes sporta.

Napisano

Też używałem tej lidlowskiej pompki, przy czym ja kupiłem ją parę lat temu, a z każdym rokiem jakość wydaje się trochę spadać. Przy okazjonalnym pompowaniu 2 rowerów pompka wytrzymała jakieś 1.5 roku. Potem sparciał gumowy przewód i wyrobiły się uszczelki w końcówce pompującej. Konieczne było dokupienie nowego wężyka z końcówką. Po kolejnym pół roku manometr oszalał. Nauczony doświadczeniem kupiłem SKS ze średniej półki i jest świetny. Pompka z lidla to tani chińczyk, niektórym działa długo, ale większości krótko ;)

Napisano

Przełączanie głowicy między zaworami jest realizowane za pomocą ciśnienia. Jeśli element gumowy w głowicy jest słabo wykonany lub dostanie się tam olej to się zakleszcza i nie przełącza. Silikon z motoryzacyjnego może pomóc, z resztą większość głowic jest rozbieralna.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...