Skocz do zawartości

[rower] Za długa linka od przerzutek + akcesoria


snapp

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, na wstępie jako, że jestem nowym użytkownikiem forum chciałem się przywitać :)

Niedawno stałem się posiadaczem roweru Kends Maestro. Chwile nim pojeździłem i ogólnie na rowerze jeździ się bardzo dobrze pomijając fakt, że przy przerzutce z przodu "3" końcówka linki od tych przerzutek obraca się tak, że zaczyna zahaczać o korbę. Co w takim wypadku zrobić? Można uciąć linkę tak aby był luz? 

 

Jeszcze mam jedno pytanie do użytkowników w.w roweru. Macie jakieś akcesoria które warto kupić? Myślę nad błotnikami ew. licznikiem.

 

Dołączam zdjęcie mojego roweru oraz usterki.

 

post-195532-0-92091000-1460202418_thumb.jpg

post-195532-0-66188600-1460202427_thumb.jpg

Napisano

Nie będzie potrzebny zapas tej linki w późniejszym czasie do jakiejś regulacji lub czegoś podobnego? Jakiś konkretny licznik polecasz?

 

Z tego co widzę to trochę i tak się spóźniłem z zakupem roweru bo wcześniejsze wersje były jeszcze tańsze, chyba że różnice były jakieś znaczne?

  • Mod Team
Napisano

Linki nie musisz ciąć, możesz ja odgiąć żeby nie haczyła o korbę.

Licznik, najbardziej się przydaje do mierzenia interwałów serwisowych :). Przydatna rzecz. Błotniki, jak planujesz pomykać w deszczu czy po kałużach, trzeba mieć. Z innych niezbędników; pompka, zapasowa dętka, łatki, klej, imbusy, albo multitool, lampki.

Napisano

Zobaczę w takim razie czy da się ją jakoś tak odgiąć żeby zaraz sama się nie odkształciła. Co ile km rower powinien iść do serwisu? Nie jest tak, że najlepiej corocznie? Nad błotnikiem myślę, szczególnie tylnym ale niezbyt podobają mi się rowery z błotnikami.

Przed użytkowaniem powinienem coś zrobić z rowerem? nasmarować czy coś takiego?

  • Mod Team
Napisano

jak błotniki, to oba, jeden nie ma sensu. Jeśli rower jest tylko w teren można się obejść bez błotników, ale jeśli planujesz jeździć w cywilnych ciuchach do pracy/szkoły, również w/po deszczu to błotniki trzeba mieć.

Raz do roku to się robi full serwis, ale podczas użytkowania trzeba też zadbać o takie rzeczy jak czyszczenie czy smarowanie łańcucha. Ja akurat jeżdżę na 2 łańcuchy i zmieniam co 500km, także bez licznika ani rusz :).

Napisano

Piszę tutaj aby nie zakładać kolejnego tematu, po krótkim użytkowaniu coś zaczęło strzelać jakby przy lewym pedale. Co zrobić? Oddać do serwisu? Coś czytałem, że w niektórych modelach korba nie jest dobrze dokręcona

Napisano

Strzelać może wiele rzeczy (korba, suport , pedał) , spróbuj dokręcić korbę , spradż czy pedał nie dostał luzu , a jeśli masz serwis pod ręką to niech oni dochodzą co jest powodem strzelania , od tego jest gwarancja.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...