Szy3ki Napisano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2016 Witam serdecznie , Panowie z racji tego że jestem "zielony" w kwestii rowerów i całego sprzętu z nim związanego , zmuszony jestem prosić Was o pomoc ... Mianowicie chce kupić rower CROSSOWY - Dlaczego ? Ponieważ główna jazda będzie odbywała się po mieście ale jak wiadomo zawsze jakaś ścieżka leśna , czy ogólnie jakiś teren po drodze się trafi więc fajnie by było mieć amortyzator z przodu i komfortowo jechać ... Na rower chciał bym przeznaczyć maksymalnie 3500 tys.zł. Zapewne ktoś za chwilę napisze że można kupić rower tańszy o 500 czy 1000 zł ( I tutaj się zgadzam w 100% ) jednak ja wole zawsze kupić coś "lepszego" niż pózniej żałować że mogłem dołożyć parę złotych i mieć lepsze to czy tamto , tym bardziej że roweru nie kupuję na miesiąc czy dwa ... Troszkę poczytałem różnych informacji o różnych rowerach , do gustu przypadł mi TREK 8.4 Ds 2016 - Co o nim sądzicie ? Bardzo bym Was prosił o podanie konkretnych modeli które były by lepsze od tego Trek'a - Może jakiś Ghost albo Cube ? Z góry chciałem bardzo podziękować za jakąkolwiek radę/pomoc Pozdrawiam i życzę miłego dnia ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...