Skocz do zawartości

Zakup nowego suportu i korby - pomoc

AC94PL

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, 

W 2013 roku zakupiłem rower Kross Level B4, http://www.kross.pl/pl/2013/mtb-xc29/level-b4-29er, w tym sezonie ponownie pojawiły się problemy z suportem, podczas pedałowania zaczyna stukać i przeskakiwać, dodatkowo stan korby wygląda na tragiczny zatem przydałaby się wymiana. W jednym z serwisów rowerowych zaproponowali mi przejście na nowszą technologię suportu i wliczając to w korbę podliczyli, że to koszt około 200 lub 360 złoty. W przypadku większej kwoty niby można wymieniać każdą z zębatek osobno. Moje pytanie zatem jest następujące, czy korby z wymiennymi zębatkami to dobra inwestycja? Nie ukrywam, że chciałbym wydać maksymalnie do 250 złoty za suport z korbą, zależało by mi także na nowszej technologii, dodam też, że mam dość duża siłę w nogach i potrzebował bym solidnych części. Szczerze mówiąc, jestem kompletnie zielony w tym temacie. Czy ktoś może mi doradzić, jakie części by się dla mnie i mojego roweru sprawdziły? Bardzo dziękuje :)

Napisano

Jak jesteś kompletnie zielony to na początek szukasz:

-> co to jest korba

-> rodzaje korb

-> rodzaje montowania do suportu

-> kompatybilność napędu etc

Wszystko jest w internecie

Dobre informacje są takie, że do 250 zł pownienieś się spokojnie wyrobić.

Jak już poczytasz to możesz wrócić z konkretnymi pytaniami.

Powodzenia :thumbsup:

Napisano

Zapodaj zdjęcia korby i suportu.

Korbę z wy,iemmy,i blatami można kupić za niecałe 200zł z suportem. Jeszcze jakby ci powiedzieli jaki suport i jaka korba w jakiej cenie to byłoby całkiem miodzio.

Patrzyłem na tego krossa z linku i z tego co widzę na zdjęciu korba posiada wymienne blaty.

Tak jak napisałem wcześniej daj zdjęcia korby. Napisz jeszcze jaki to model korby najlepiej, jeśli jest inny niż w specyfikacji ze strony którą podałeś.

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Zarchiwizowany