paulsen Napisano 8 Kwietnia 2016 Napisano 8 Kwietnia 2016 (edytowane) Co roku staramy się wprowadzać do sprzedaży nowe rowery. System sprzedaży bezpośredniej pozwala nam także wprowadzać pewne innowacje w trakcie sezonu jak np nowe grupy osprzętu. Na rok 2016 przygotowaliśmy kilka nowych rowerów w naszej ofercie. Zacznijmy od hardtaili MTB: 1. Count Solo to nasz aluminiowy hardtail na kołach 27,5. Ze względu na geometrię polecamy go raczej ambitnym turystom. Jak wszystkie nasze modele MTB w sprzedaży są trzy wersje wyposażenia, a najtańsza zaczyna się od 999 euro: https://www.rosebikes.pl/bike/rose-count-solo-1-275-2016/aid:816082 Jak większość naszych rowerów także ten można dowolnie konfigurować w konfiguratorze rowerów. Dopłata do RS Reba RL to 66 euro, można także doposażyć ten rower w hamulce SLX zamiast Deore, dodać lekkie koła DT Swiss X 1700 Spline Two, zmienić chwyty, kokpit, a także siodełko. W przypadku poważniejszych modyfikacji warto obejrzeć wersję Count Solo 2: https://www.rosebikes.pl/bike/rose-count-solo-2-275-2016/aid:816004 Rower ważyć będzie ok 10 kg, wyposażony jest w pełną grupę XT, hamulce Magura BAT oraz świetny amortyzator DT Swiss OPM O.D.L. - lekki, sztywny, z trójpozycyjną manetką. Edytowane 8 Kwietnia 2016 przez paulsen Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 10 Kwietnia 2016 Mod Team Napisano 10 Kwietnia 2016 Macie coś do ęduro o skoku 160 ? Full. Cytuj
paulsen Napisano 11 Kwietnia 2016 Autor Napisano 11 Kwietnia 2016 (edytowane) Mamy. To Wuj Jimbo: https://www.rosebikes.pl/produkty/rowery/mtb/enduro/uncle-jimbo/ Skok 160-165 mm, w tym roku wersja bez hałasujących przewodów w ramie, z nowymi napędami 1x11 oraz w podstawowej wersji z RS Yari z przodu, ale tu też można sobie skonfigurować rower z preferowanymi komponentami. Przy czym nie zawsze opłaca się zaczynać konfiguracji od wersji nr 1 jeśli myśli się o Pike i napędzie 1x11. Tutaj parę testów tego roweru: http://www.pinkbike.com/news/rose-uncle-jimbo-2-review-2015.html http://enduro-mtb.com/en/enduro-long-term-test-2015-test-report-rose-uncle-jimbo-2/ http://factoryjackson.com/2015/10/29/rose-bikes-uncle-jimbo-review/ Komu nie potrzeba aż 160 mm skoku, lubi także podjeżdżać niechaj obejrzy Granite Chiefa. To rower all-mountain, ale o dużym potencjale i ceniony również za duży potencjał "zjazdowy": https://www.rosebikes.pl/produkty/rowery/mtb/trail/granite-chief/ Edytowane 11 Kwietnia 2016 przez paulsen Cytuj
paulsen Napisano 12 Kwietnia 2016 Autor Napisano 12 Kwietnia 2016 Nasz rower szosowy aero ROSE X-LITE CWX zdobył jedną z najbardziej prestiżowych nagród w dziedzinie wzornictwa przemysłowego - Red Dot Design Award , zwaną „Oscarem designu”. Nagrodę corocznie przyznaje jury złożone z 40 ekspertów z całego świata, a uhonorowane nią produkty mogą pochwalić się "czerwoną kropką" wyróżniającą je spośród kilkunastu tysięcy zgłoszeń. X-LITE CW to jeden z pierwszych rowerów w kategorii aero, który można zamówić z hamulcami tarczowymi dającymi przewagę szczególnie na zjazdach oraz w deszczu. Ponieważ w konfiguratorze Istnieje możliwość wyboru odpowiednich dla użytkownika komponentów – kokpitu, kół, opon, a także przełożeń stąd w rezultacie otrzymujemy kilkanaście wariantów tej konstrukcji dostępnych w różnych cenach. Model X-LITE CW to także atrakcyjna propozycja dla jeżdżących na czas oraz triathlonistów – obracana o 180 ° rura podsiodłowa zmienia kąt do 76 ° co w połączeniu z zastosowaniem lemondki przeobraża rower w model do jazdy na czas. Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 23 Kwietnia 2016 Mod Team Napisano 23 Kwietnia 2016 No z tym osprzętem jak tutaj, obstawiam z 10 polskich wypłat i to wcale nie najniższych. Cytuj
Artwro Napisano 23 Kwietnia 2016 Napisano 23 Kwietnia 2016 (edytowane) Tak,bo to rowery nie dla szaraków. Edytowane 23 Kwietnia 2016 przez Artwro Cytuj
paulsen Napisano 24 Kwietnia 2016 Autor Napisano 24 Kwietnia 2016 Nie wszystkie rowery z naszej oferty należą do najtańszych, ale zaczynającym przygodę z szosą możemy z czystym sumieniem polecić model ROSE PRO SL 2000, od kilku dobrych lat najlepiej sprzedający się model kolarzówki. Solidna aluminiowa rama, waga ok 8 kg, pełna grupa Shimano 105 (począwszy od korby, a skończywszy na hamulcach), koła Mavic Aksium, kokpit Ritchey. Geometria bardziej sportowa niż turystyczna. Jedyna różnica w porównaniu do droższych modeli to brak możliwości konfiguracji. Tegoroczny model ma troszkę nowocześniej wyglądającą ramę, w której min każdej wielkości ramy odpowiada inna wielkość tylnego trójkąta (wielu producentów upraszcza sprawę stosując w modelach tej klasy np dwie wielkości tylnego trójkąta ramy). Stąd rower prowadzi się stabilniej niż poprzednik. Cytuj
maciej83 Napisano 25 Kwietnia 2016 Napisano 25 Kwietnia 2016 no juz bez przesady w wersjach podstawowycyh co wcale nie znaczy że kiepskich sa te rowery do łyknięcia przez klasę średnią w Polsce. Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 26 Kwietnia 2016 Mod Team Napisano 26 Kwietnia 2016 Osprzęt 105 to już grubo, 11sp działa bardzo fajnie, heble to nie utegra co prawda ale bardzo dobre. Do obecnych kół mavica mam sporo zastrzeżeń ale są ok. Nie to co dura ace ... nadają sie do powieszenia na ścianie. Pytanie o geometrię prowadzenia linki przerzutki przednie. Z racji bardzo długiej dźwignie w tych shiamnowskich zmieniarkach, bardzo ważny jest kąt wyprowadzenia linki z ramy, czy z siodełka pod nią. Czy tam jest ok ? Inaczej sprzęt jest niemal nie regulowany, wiem, przerabiam to na co dzień. Cytuj
paulsen Napisano 27 Kwietnia 2016 Autor Napisano 27 Kwietnia 2016 Wewnętrzne prowadzenie linek wprowadziliśmy do najtańszych modeli rowerów na długo przed konkurencją więc śmiem twierdzić, że ten problem został przez naszych konstruktorów i podwykonawców opanowany: https://media1.rosebikes.de/cms/2147255_pro_sl_damen_d4_16.blllkcciru.jpg Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 27 Kwietnia 2016 Mod Team Napisano 27 Kwietnia 2016 Wewnętrzne prowadzenie linek, jak nie jest pomyślane z głową to tylko problem Cytuj
Qugar Napisano 28 Kwietnia 2016 Napisano 28 Kwietnia 2016 Czy można zakupić samą ramę uprising 2016? Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Cytuj
paulsen Napisano 29 Kwietnia 2016 Autor Napisano 29 Kwietnia 2016 Niestety nie sprzedajemy samych ram. Zdarzają się wyjątki w wyprzedażach posezonowych, ale raczej od tego odchodzimy. Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 29 Kwietnia 2016 Mod Team Napisano 29 Kwietnia 2016 Polska to na skalę europejską swego rodzaju ewenement, ze ludzie wolą kupić ramę i ja złożyć po swojemu, bo producent często sam nie wie co robi Cytuj
Qugar Napisano 29 Kwietnia 2016 Napisano 29 Kwietnia 2016 A może ludzie mają osprzęt który chcą włożyć właśnie do tej ramy i jedyne co muszą dokupić to koła i kierownica. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Cytuj
Jurcyk Napisano 30 Kwietnia 2016 Napisano 30 Kwietnia 2016 Ciekawi mnie jak jest w Rose z ramami karbonowymi,czy stosujecie jakieś innowacyjne technologie które pozwalają np.wydłużyć gwarancję? Cytuj
paulsen Napisano 1 Maja 2016 Autor Napisano 1 Maja 2016 Dajemy 6 lat gwarancji na ramę i 2 lata na komponenty na wszystkie ramy, w tym karbonowe. Także jeśli bierze się udział w zawodach co jest przedmiotem zastrzeżeń w przypadku gwarancji udzielanych przez innych producentów. Odnośnie technologii - w rowerach szosowych stosujemy dwa rodzaje materiału, którego zastosowanie daje różnice przede wszystkim w wadze, ale także nieznacznie poprawia np komfort jazdy. Rowery X-LITE TEAM i X-LITE CRS mają tę samą geometrię, ale wykonany z lepszego materiału X-LITE TEAM jest lżejszy, nieznacznie sztywniejszy i wydaje mi się, że trochę bardziej komfortowy choć tutaj wpływ na komfort może mieć cały zestaw: koła, sztyca podsiodłowa i samo siodełko. Naszym innowacyjnym rozwiązaniem jest widelec stosowany już trzeci sezon w rowerach szosowych (prócz PRO SL). Składa się ze 140 warstw karbonu, jego wykonanie zajmuje więcej czasu niż przeciętnego widelca karbonowego i w testach pomiarowych wychodzi jego zdolność do tłumienia drgań połączona z wysoką sztywnością boczną. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.