bioly87 Napisano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2016 (edytowane) Mam okazję wymienić XCR z roweru Kross Level a4 2014 na praktycznie nowego Raidona LO-R Air 2016? Po sprzedaży XCR wyszło by minie to ok 200zł Pojeździłem na tym Raidonie i jakoś specjalnie różnicy nie odczułem to się ugina i to, ale ja się nie znam. Jak myślicie warto? Edytowane 8 Kwietnia 2016 przez bioly87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vdcmike Napisano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2016 (edytowane) Zależy. Może akurat trafiłeś z twardością sprężyny w XCR pod siebie, wtedy air nie daje nic in plus. Może miałeś źle wyregulowanego raidona. Pomijając kwestie komfortu raidon jest lżejszy i przynajmniej teoretycznie trwalszy (lepsze ślizgi i nie zeżre go rdza). Edytowane 8 Kwietnia 2016 przez vdcmike Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bioly87 Napisano 8 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2016 Ten XCR ma golenie 32mm, to znaczy że jest z 2014 i ma tuleje teflonowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2016 Jeśli w XCR masz golenie 32mm to tuleje są teflonowe (rocznik od 2014 w górę). A czy do testów tego Raidona odpowiednio ustawiłeś ciśnieni komory powietrznej pod siebie ? To jest podstawowy warunek aby amor powietrzny pracował prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bioly87 Napisano 8 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2016 (edytowane) Przy skoku 120mm sagu jest ok 18-20mm Ten Raidon będzie się lepiej sprawował przy temp +5*C niż ten XCR? Edytowane 8 Kwietnia 2016 przez bioly87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2016 Spróbuj go jeszcze ustawić na 20% (ok.24mm) i pobaw się regulacją tłumienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bioly87 Napisano 8 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2016 (edytowane) To tłumienie jak ustawić tak uniwersalnie? I co z tą pracą Raidona w niższych temp. będzie lepsza niż w XCR? Edytowane 8 Kwietnia 2016 przez bioly87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bioly87 Napisano 12 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2016 (edytowane) W tym Raidonie uszczelki zostawiały czarny ślad startej gumy na goleniach i przez to amor nie pracował płynnie. Oddzieliłem golenie dolne od górnych i na uszczelkach nie było żadnego smaru ani gąbeczek, a w kartridżu na tej cieńszej rurce jest taki szary smar, czy to wszystko normalne w nowym Raidonie 2016? Edytowane 12 Kwietnia 2016 przez bioly87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2016 Przez to przegląd zerowy obowiązkowy bo fabryka wszystkiego żałuje - szczególnie smaru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.