Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Mam okazję wymienić XCR z roweru Kross Level a4 2014 na praktycznie nowego Raidona LO-R Air 2016? Po sprzedaży XCR wyszło by minie to ok 200zł

Pojeździłem na tym Raidonie i jakoś specjalnie różnicy nie odczułem to się ugina i to, ale ja się nie znam.

Jak myślicie warto?

Edytowane przez bioly87
Napisano (edytowane)

Zależy. Może akurat trafiłeś z twardością sprężyny w XCR pod siebie, wtedy air nie daje nic in plus. Może miałeś źle wyregulowanego raidona. Pomijając kwestie komfortu raidon jest lżejszy i przynajmniej teoretycznie trwalszy (lepsze ślizgi i nie zeżre go rdza).

Edytowane przez vdcmike
Napisano

Jeśli w XCR masz golenie 32mm to tuleje są teflonowe (rocznik od 2014 w górę).

A czy do testów tego Raidona odpowiednio ustawiłeś ciśnieni komory powietrznej pod siebie ? To jest podstawowy warunek aby amor powietrzny pracował prawidłowo.

Napisano (edytowane)

W tym Raidonie uszczelki zostawiały czarny ślad startej gumy na goleniach i przez to amor nie pracował płynnie.

Oddzieliłem golenie dolne od górnych i na uszczelkach nie było żadnego smaru ani gąbeczek, a w kartridżu na tej cieńszej rurce jest taki szary smar, czy to wszystko normalne w nowym Raidonie 2016?

Edytowane przez bioly87

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...