bioly87 Napisano 8 Kwietnia 2016 Napisano 8 Kwietnia 2016 (edytowane) Mam okazję wymienić XCR z roweru Kross Level a4 2014 na praktycznie nowego Raidona LO-R Air 2016? Po sprzedaży XCR wyszło by minie to ok 200zł Pojeździłem na tym Raidonie i jakoś specjalnie różnicy nie odczułem to się ugina i to, ale ja się nie znam. Jak myślicie warto? Edytowane 8 Kwietnia 2016 przez bioly87 Cytuj
vdcmike Napisano 8 Kwietnia 2016 Napisano 8 Kwietnia 2016 (edytowane) Zależy. Może akurat trafiłeś z twardością sprężyny w XCR pod siebie, wtedy air nie daje nic in plus. Może miałeś źle wyregulowanego raidona. Pomijając kwestie komfortu raidon jest lżejszy i przynajmniej teoretycznie trwalszy (lepsze ślizgi i nie zeżre go rdza). Edytowane 8 Kwietnia 2016 przez vdcmike Cytuj
bioly87 Napisano 8 Kwietnia 2016 Autor Napisano 8 Kwietnia 2016 Ten XCR ma golenie 32mm, to znaczy że jest z 2014 i ma tuleje teflonowe? Cytuj
gtb Napisano 8 Kwietnia 2016 Napisano 8 Kwietnia 2016 Jeśli w XCR masz golenie 32mm to tuleje są teflonowe (rocznik od 2014 w górę). A czy do testów tego Raidona odpowiednio ustawiłeś ciśnieni komory powietrznej pod siebie ? To jest podstawowy warunek aby amor powietrzny pracował prawidłowo. Cytuj
bioly87 Napisano 8 Kwietnia 2016 Autor Napisano 8 Kwietnia 2016 (edytowane) Przy skoku 120mm sagu jest ok 18-20mm Ten Raidon będzie się lepiej sprawował przy temp +5*C niż ten XCR? Edytowane 8 Kwietnia 2016 przez bioly87 Cytuj
gtb Napisano 8 Kwietnia 2016 Napisano 8 Kwietnia 2016 Spróbuj go jeszcze ustawić na 20% (ok.24mm) i pobaw się regulacją tłumienia. Cytuj
bioly87 Napisano 8 Kwietnia 2016 Autor Napisano 8 Kwietnia 2016 (edytowane) To tłumienie jak ustawić tak uniwersalnie? I co z tą pracą Raidona w niższych temp. będzie lepsza niż w XCR? Edytowane 8 Kwietnia 2016 przez bioly87 Cytuj
bioly87 Napisano 12 Kwietnia 2016 Autor Napisano 12 Kwietnia 2016 (edytowane) W tym Raidonie uszczelki zostawiały czarny ślad startej gumy na goleniach i przez to amor nie pracował płynnie. Oddzieliłem golenie dolne od górnych i na uszczelkach nie było żadnego smaru ani gąbeczek, a w kartridżu na tej cieńszej rurce jest taki szary smar, czy to wszystko normalne w nowym Raidonie 2016? Edytowane 12 Kwietnia 2016 przez bioly87 Cytuj
ACTIVIA Napisano 12 Kwietnia 2016 Napisano 12 Kwietnia 2016 Przez to przegląd zerowy obowiązkowy bo fabryka wszystkiego żałuje - szczególnie smaru Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.